Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-08-14, 22:11
  #1
Medlem
Gatsus avatar
Tycker hans fysik är klockren.. undra om man kan få en sådan kropp utan att trycka?. någon som vet om han gjort det eller ?

bild http://www.stars2go.com/c/ll-cool-j/star.jpg
Citera
2006-08-14, 22:15
  #2
Medlem
chillionaires avatar
tränat länge och lite testo :P
Citera
2006-08-14, 22:18
  #3
Avstängd
Coreblasts avatar
Han har tränat länge den killen, så det är inte omöjligt att han är ren.
Citera
2006-08-14, 22:19
  #4
Medlem
Har har tränat länge förmodligen som sagt. Ingen ungtupp direkt! han är 38 år ung! Coleman t ex är 42 år gammal.

Sen lär han tryckt, han är väl ingen idiot
Citera
2006-08-14, 23:20
  #5
Medlem
han har tränat i säkert 25 år, 25 år med bra kost och träning och hyffsade gener är det där piece of cake.

sen ska man se upp med fotoshopade bilder
Citera
2006-08-14, 23:22
  #6
Banned
drulovics avatar
Finns en anledning till att Coleman är överlägsen i MR Universum-tävlningarna och det är inte pga flinten.
Citera
2006-08-14, 23:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
han har tränat i säkert 25 år, 25 år med bra kost och träning och hyffsade gener är det där piece of cake.

sen ska man se upp med fotoshopade bilder

nej e du helt borta eller. han har tränat 80 år han fyller 100 nästa vecka :P


efter 25år ska han se 10ggr större ut även om han e ren. tycker inte han e speceiltt stort. 4-5år ren träning så är du där med rätt kost och träning. 25 var väl lite att TA i
Citera
2006-08-14, 23:48
  #8
Avstängd
Coreblasts avatar
Han är 38år och har tränat sen sin första platta, tror jag.

1985 (?)
Citera
2006-08-14, 23:51
  #9
Medlem
Axons avatar
Negrer har mer muskelfibrer ( läst att det framförallt är typ 2x ). Jag menar det räcker för en gambian att titta på en skivstång så blir han grov.

Som polaren sa " man ser ju att negrer är byggda för att arbeta "

/Axon
Citera
2006-08-14, 23:56
  #10
Medlem
FKNs avatar
Sen så har väl negrer överlag högre testonivåer, medan asiater har lägre.
Citera
2006-08-15, 01:38
  #11
Medlem
TimeWarps avatar
Svarta vinner vilken dag som helst, överlägsen fysik. Sen ser det bättre ut när man är svart också. Observera att det är en bild som är fotad i optimalt ljus med smink fotoredigering och maximal pump.

Kan tänka mig att en hel del av oss skulle se mycket grövre ut än det där med samma förutsättningar.

Och frågan om han har tryckt.....har patrick sjöberg snortat ladd?

Jag menar finns det en lättare väg att ta så blir det oftast så....men om han är ren så hatten av till han! Alla som tränar rent förtjänar cred.

Sen om man ska tävla eller försörjer sig på sin kropp så förstår jag användandet men i övriga fall.....svårt att förstå.

Tänk om de som tryckte och kunde så mycket om träning(som dom faktiskt oftast gör) skulle lära sig nåt mer nyttigt och gjorde nåt bra av sig själva.

ll cool j är lyckad i alla fall.....han har tjänat mycket pengar och är en bra och enligt utsago trogen familjefar - en mycket sällsynt kombination i dagens ytliga värld
Citera
2006-08-15, 02:33
  #12
Medlem
Det är somalier/eritreaner och liknande som är smala och långa, t ex gambianer, kenyaner och dom brukar vara mycket grovare...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback