2024-06-06, 18:14
Medlem
Finns det någon som med handen på hjärtat kan säga att de tagit upp en ny hobby
eller kanske en nygammal hobby?

Eller, som jag, har ni alla pratat om det, sagt åt er själva att ta tag i något, men det har alltid slutat med att man hamnar i soffan med mobilen och meningslöst slösurfande trots allt?
Citera
2024-06-06, 18:55
Medlem
kyrkstockens avatar
Nej, men jag har kört på med min gamla oförtrutet. Det har också ett värde.

Jag har börjat promenera 30 min (ca 3km) om dagen men det kallar jag ingen hobby. Men absolut att ta tag i saker. Jag har tagit tag i lite annat.

Jo förresten. Börjat arbeta lite som volontär. Det kvalar ju också in på ämnet men är heller ingen hobby.
Senast redigerad av kyrkstocken 2024-06-06 kl. 18:58.
Citera
2024-06-06, 19:21
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Självklart, jag har närt gamla hobbies och skaffat någon ny.

Livsförnekande och slöscrollande soffpotatisar tröttnar man snabbt på. Börja leva för fan!
Citera
2024-06-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Självklart, jag har närt gamla hobbies och skaffat någon ny.

Livsförnekande och slöscrollande soffpotatisar tröttnar man snabbt på. Börja leva för fan!

Men släpp limburken för fan och skriv vad för hobby du plockat upp eller återupptagit ditt jävra rövskägg
Citera
2024-06-06, 19:56
Medlem
Venators avatar
Har återupptagit mitt intresse för fågelskådning. Inte flänga runt och kryssa nya arter men jag har kikaren med mig när jag är ute och håller koll på vad som finns omkring mig. Det var standard förr om åren men jag tappade bort det... Hade nöjet att se mitt livs första rosenfink häromveckan.
Citera
2024-06-06, 20:02
Medlem
Har faktiskt påbörjat en barnbok jag velat göra länge, tackar som frågar. Har du själv påbörjat någon hobby eller något projekt?
Citera
2024-06-06, 20:08
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threetuz
Har faktiskt påbörjat en barnbok jag velat göra länge, tackar som frågar. Har du själv påbörjat någon hobby eller något projekt?
Kul! Lycka till!
Citera
2024-06-06, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Kul! Lycka till!

Tack!!
Citera
2024-06-06, 22:10
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Men släpp limburken för fan och skriv vad för hobby du plockat upp eller återupptagit ditt jävra rövskägg

Tagit upp flugfisket för fullt, börjat lira elbas, odlar en masse och mer därtill. Vadå, ska du ligga i soffan och glo på Youtube-klipp där folk utövar dessa grejer eller? Skärp dig för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in