2024-06-05, 04:55
Avslutad
Många är väl de som vet hur vanliga shemales ser ut, nämligen ofta storvuxna karlar med dold kuk men är små petita ladyboys (med eller utan kukar och pungkulor) sexigare än tjocka kvinnor?

När jag säger tjocka kvinnor så menar jag ungefär en ung socialdemokrat såsom Ylva Elefantfoten Johansson.
Hur ser ni på små petita ladyboys (såsom t.ex. avataren) istället för tjocka kvinnor? Vem är sexigast?
Senast redigerad av misspetita 2024-06-05 kl. 05:03.
Citera
2024-06-05, 05:34
Medlem
Riktiga kvinnor av alla storlekar är sexigare än transor och ladyboys för alla riktiga män.
Citera
2024-06-05, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Riktiga kvinnor av alla storlekar är sexigare än transor och ladyboys för alla riktiga män.
Vad riktiga män är är bara något du själv tycker och behöver definieras för att få en innebörd.
Självklart för mig är en petit ladyboy (eventuellt med micropenis och stringtrosorna på) mer sexuellt värd än en stor kvinna med hästafitta.
Citera
2024-06-05, 10:13
Medlem
Nejdu.

Fullkomligt äckligt med en ladyboi, under allt de där är de en äcklig bögig kille som sitter sminkad fyfan spyr.

Många bögar som tänder på sånt men låtsas va hetero usch!

Hellre en fet kvinna än en jävla bögig fejkkvinna.

En fettis är iaf en kvinna.
Citera
2024-06-05, 10:15
Avslutad
Asså med/utan pung och kuk???
Citera
2024-06-06, 13:46
Medlem
Galejans avatar
En liten och petit ladyboy som är feminin, står på mångårig hormonbehandling och som håller sig fräsch och pigg är alla dagar i världen mer attraktiv än en grisfet söndertatuerad svennesugga med gulblekt hår och magtröja som avslöjar bukfetmabristningarna. I min bok är det inget snack. TS-tjejen behöver inte ens vara opererad, den lilla defekten vägs upp av helheten. Och motsatt riktning gäller givetvis också, att den ”riktiga” kvinnan har ett hål i skrevet och en livmoder väger inte upp allt det övriga äckliga.

Jag är inte så brydd om genetik. Jag gillar små petita feminina tjejer och det är viktigare än vilken kromosomuppsättning hon har.
Citera
2024-06-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misspetita
Många är väl de som vet hur vanliga shemales ser ut, nämligen ofta storvuxna karlar med dold kuk men är små petita ladyboys (med eller utan kukar och pungkulor) sexigare än tjocka kvinnor?

När jag säger tjocka kvinnor så menar jag ungefär en ung socialdemokrat såsom Ylva Elefantfoten Johansson.
Hur ser ni på små petita ladyboys (såsom t.ex. avataren) istället för tjocka kvinnor? Vem är sexigast?
Vad är det för en märklig frågeställning? Försök till att blidka transfobiker incels på fb?
För att svara på din fråga, transkvinnor som gått på hormoner i flera år, gjort feminiserande ingrepp kan vara modell snygga i kvinnlighet. Så varför jämför du mot oattraktiva överviktiga kvinnor när svaret är uppenbart? Ladyboys är asiater(thai) för övrigt och shemale ett pejorativ för transexuell som ibland används av porrindustrin.
Menar du maskulina transvestiter i peruk vs tjocka kvinnor så är ju tjocka kvinnan självklart det enda valet för en heterosexuell man.
Citera
2024-06-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
En liten och petit ladyboy som är feminin, står på mångårig hormonbehandling och som håller sig fräsch och pigg är alla dagar i världen mer attraktiv än en grisfet söndertatuerad svennesugga med gulblekt hår och magtröja som avslöjar bukfetmabristningarna. I min bok är det inget snack. TS-tjejen behöver inte ens vara opererad, den lilla defekten vägs upp av helheten. Och motsatt riktning gäller givetvis också, att den ”riktiga” kvinnan har ett hål i skrevet och en livmoder väger inte upp allt det övriga äckliga.

Jag är inte så brydd om genetik. Jag gillar små petita feminina tjejer och det är viktigare än vilken kromosomuppsättning hon har.
Attraktion och bevilja till sexuellt umgänge är dock två olika saker.

En kvinnlig fenotyp transkvinna attraherar heterosexuella/ bisexuella män eller homosexuella/bisexuella kvinnor. Vilka som däremot kan vara sexpartners avgörs av helt andra faktorer, t.ex socialt stigma, kultur, preferens etc.
Vi tänder på fenotypen (manlig eller kvinnlig) med kroppsdelar när vi bedömer någon attraktiv, trans eller inte. Sexkromosomens uppgift är att skapa fenotypen I livmodern men det är inget vi övrigt kan uppfatta eller tända på förutom fenotypen vi kan uppfatta. Ibland föds det t.o.m kvinnor med XY kromosomer och män med XX kromosomer med motsvarande korrekt könspecifik fenotyp. Inget vi kan veta eller uppfatta med sinnena, enda sättet är i form av ett laboratorium test.
Senast redigerad av Omnik 2024-06-06 kl. 19:04.
Citera
2024-06-06, 19:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Du är en ladyboy själv alltså? Eller bara en perverterad jävel som passar i Vänsterpartiet.
Citera
2024-06-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Vette fan alltså
Citera
2024-06-07, 13:34
Avslutad
Är inte så noga med vad som sitter mellan benen. Huvudsaken är att jag upplever henne som feminin.

Om jag måste välja mellan Ylva Johansson och en ladyboy blir det det senare utan tvekan. Men jag kan ju också uppskatta sexiga storväxta kvinnor. Ylva är ju faktiskt inte speciellt sexig.

Det här tycker jag är sexigt exempelvis https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article26661056.ece/ALTERNATES/s615b/0_INSTAGRAM.jpg
Citera
2026-08-07, 02:01
Avstängd
Citat:

Du är med andra ord en garderobsbög
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in