2024-06-03, 20:59
Medlem
Som rubriken lyder, var finns den billigaste eller mest prisvärda eskorten i Sverige?

Har tänkt tanken att kanske ta lite omvägar när man ändå är ute och flänger omkring på (inrikes) tjänsteresor.

Inga kriterier på utseende eller ålder, här är det prislappen servicen som räknas. Det kan vara outcalls, incalls eller bilträffar, sky is the limit.

Mina personliga erfarenheter är avsugningar i Malmö för 500kr. Av en svensk tjej med blont afro. Kommer inte ihåg vad hon hette men träffade henne för några år sen. Tror hon flyttade och kanske t.o.m har slutat. Vi träffades utomhus och det slutade med att jag betalade några hundralappar extra för att ta henne bakifrån mot ett träd.
Inte långt ifrån Nobeltorget i ett undanskymt buskage.

Bella brukade jag också träffa även hon erbjöd avsugningar för 500kr eller sex för 1000kr.

Fyll gärna på listan med aktuell info och inte vad det kostade att plocka upp någon vid millennieskiftet tack 🤣
Senast redigerad av Bu-bamse-mjugg 2024-06-03 kl. 21:03.
Citera
2024-06-03, 21:34
Avslutad
Troligen Malmö då Malmö har en stor del socialt missanpassade socialfall som bor nära Danmarks liberala lagstiftning.
Citera
2024-07-01, 09:13
Medlem
Bella var fin, jobbar inte längre…
Fin bj kan ni få från bbw som annonserar på färgglada sidan (inte hon schizo från Lund).
För den här får ni köra ca 10 min i riktning mot flygplatsen…go’ villig rundsak, prisvärd och billig, ge iinte henne mer än 600 för bj…😁
Senast redigerad av HonkTonk 2024-07-01 kl. 09:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in