Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-03, 20:55
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
En av upphovskvinnorna av gruppen:

https://ibb.co/0s6qm5X

Typexemplet på ett kvart-tre-ragg för någon som tappade räkningen på shotsen redan innan midnatt och morgonen därefter får panik när han inser hur illa det kan gå när kuken skulle ha sitt. Och så blir han uthängd på "Fuckboys" för att han skiter i att svara när hon messar?

Detta får mig att må så illa. Bekräftar alla fördomar flera gånger om.
Citera
2024-06-03, 20:56
Medlem
handtralalas avatar
Men herrejävlar vilka nervösa betamän ni är här i tråden. Att tycka att män som hängs ut för att de misshandlar, bedrar och scammar är någon sort kryptokonspiration mot män, då har man fan huvudet riktigt långt upp i röven på sig själv. Går säkert utmärkt att starta en liknande grupp för er män som blivit misshandlade av era flickvänner om det känns orättvist.
Citera
2024-06-03, 20:58
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Det är också förtal. Men här är vi anonyma men öppna med informationen till allmänheten.
Skillnaden är att tjej-grupperna är isolerade för den manliga allmänheten.

På vilket sätt är detta ett problem för dig?
Citera
2024-06-03, 21:01
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
På vilket sätt är detta ett problem för dig?

Att man sprider isolerad information till 10tusentals likasinnade av samma kön som den berörde har stora svårigheter att ta del av.

Hajaru?
Citera
2024-06-03, 21:03
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Men herrejävlar vilka nervösa betamän ni är här i tråden. Att tycka att män som hängs ut för att de misshandlar, bedrar och scammar är någon sort kryptokonspiration mot män, då har man fan huvudet riktigt långt upp i röven på sig själv. Går säkert utmärkt att starta en liknande grupp för er män som blivit misshandlade av era flickvänner om det känns orättvist.

White Knight alltså!

Du har missat poängen. Läs alla motiveringar innan du försöker ragga pluspoäng hos tjejerna.
Citera
2024-06-03, 21:06
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Att man sprider isolerad information till 10tusentals likasinnade av samma kön som den berörde har stora svårigheter att ta del av.

Hajaru?

Är du berörd menar du? Och nej, jag ser inte det som ett problem att våldsverkare och kriminella inte får försvara sig i en sluten facebook-grupp.
Citera
2024-06-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Låter rimligt. Finns ju grupper om "orrar" har vi hört om så att tjejerna ger igen är inget konstigt.

Grupperna om orrar drevs av andra tjejer.
Citera
2024-06-03, 21:09
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Är du berörd menar du? Och nej, jag ser inte det som ett problem att våldsverkare och kriminella inte får försvara sig i en sluten facebook-grupp.

Man är oskyldig till motsatsen är bevisad.
I en rättegång. Men du vill kanske ha anarki?

Polisanmäl eller håll informationen till dina nära och kära. Inte sprida olaglig information nationellt.
Citera
2024-06-03, 21:11
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
White Knight alltså!

Du har missat poängen. Läs alla motiveringar innan du försöker ragga pluspoäng hos tjejerna.

Så tråkigt och förutsägbart argument, och helt utan förmåga att svara på inlägget. Jag reagerar enbart på det extrema navelskåderiet i denna tråden, och hur tragiska männen är som blir livrädda av att kvinnor beskriver manligt vidrigt beteende. Är ni rädda för att själva bli uthängda?
Citera
2024-06-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Jag skrev att män som kan bete sig inte behöver oroa sig för den gruppen. Jag förstår att det gör dig orolig.
Håller man på med t ex otrohetsaffärer till höger och vänster, sysslar med tjatsex eller ghostar (de mildaste uthämtningarna på sidan) så kan man ligga pyrt till ja.

Som om inte tjejer är otrogna och ghostar.
Citera
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Man är oskyldig till motsatsen är bevisad.
I en rättegång. Men du vill kanske ha anarki?

Polisanmäl eller håll informationen till dina nära och kära. Inte sprida olaglig information nationellt.

Det är inte olagligt att beskriva hur en annan människa beter sig, you know? Jag har några sjukt skeva ex och jag kan berätta för vem jag vill hur de betett sig.
Citera
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorCitron81
Inte lätt att vara man i dessa tider…

Det är lättare att byta kön än att vara man numer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in