2024-06-01, 21:33
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmigentvatrefyr
Som kåken, fast mer chill, enligt erfarenhet. Men det är i princip som på kåken, fast det tar längre tid att komma ut och man har fler krav på sig därefter.

Hur hamnade du på rättspsyk?
Citera
2024-06-01, 21:38
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ja jo, kombinerat med medicin är det inte att föredra, att dricka.

Ska fundera på att skita i alkoholen men gått 3 år nu damn.

Vad har du fått för diagnoser "på papper"? Samt vilka mediciner är du preskriberad?
Citera
2024-06-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Innan man skrivs ut så får man en hel frigång för att sakta återanpassa sig så att du varit inspärrad och plötsligt släpps ut och inte vet hur du ska göra är ren lögn.

Om du vill, kan vi sätta varsin 1000 lapp hos Flashback, den som torskar får donera summan till Flashback.

Dock får du, precisera lite mer vad som är "ren lögn".

Frigång har man absolut, men om det är för att återanpassa sig... det vettefan hörrudu, permissioner är det du menar. Frigång är IMO helt obetydligt. Det börjar med promenader sen övergår det till frigång, du får gå själv på sjukhusområdet.
Citera
2024-06-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Nej, det är inte svårt. Erkänn för dig själv att du vill inte. Du vill festa och skratta med dina polare. Sedan kommer baksmällan, men det är en annan dag. ”Det ska nog ordna sig”, typ. När du säger att du vill göra ditt bästa är det bara godhetssignalering. Inget äkta som kommer inifrån. Lusten till bärsen med polarna är äkta!

Vart vill du komma med det här?
Citera
2024-06-01, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Hur hamnade du på rättspsyk?

Lång historia, tråden handlar inte om att outa mig tyvärr
Citera
2024-06-01, 22:01
Medlem
Citat:
Om du vill, kan vi sätta varsin 1000 lapp hos Flashback, den som torskar får donera summan till Flashback.

Dock får du, precisera lite mer vad som är "ren lögn".

Frigång har man absolut, men om det är för att återanpassa sig... det vettefan hörrudu, permissioner är det du menar. Frigång är IMO helt obetydligt. Det börjar med promenader sen övergår det till frigång, du får gå själv på sjukhusområdet.
Jo, man får gå runt och du kan gå ner till pizzerian vid Stadshagen station och ta en öl om du vill.

Jag rökte ner både Camilla henemark och en annan snubbe för många år sen när de satt på st Görans rättspsyk.

Så det här med att du hastigt ska behöva ta ställning inför att "komma ut" är ren lögn, den processen sker i lagom takt.

Du verkar blanda ihop det med kåken där du släpps ut ett visst datum, oavsett om du är redo eller ej.
Citera
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Lång historia, tråden handlar inte om att outa mig tyvärr

Svårt att ge dig råd, utan att veta dina förutsättningar.

Då är det generella rådet att inte göra om samma sak, samma människor och beteenden, som du gjorde innan du hamnade på rättspsyk.
Citera
Medlem
Citat:
Vad har du fått för diagnoser "på papper"? Samt vilka mediciner är du preskriberad?

Varför är det viktigt?

Varför "på papper"? Du får en diagnos det hamnar på ett papper och in i en journal.

Om du inte tror att jag varit på rättspsyk, hosta upp lite cash till Flashback, donera en 1000 lapp, så visar jag admin domen.
Citera
2024-06-01, 22:02
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Varför är det viktigt?

Varför "på papper"? Du får en diagnos det hamnar på ett papper och in i en journal.

Om du inte tror att jag varit på rättspsyk, hosta upp lite cash till Flashback, donera en 1000 lapp, så visar jag admin domen.

Det är du som själv skrev "på papper" ang dina din "sjukdom" för ett par sidor sen.
Citera
2024-06-01, 22:03
Medlem
Citat:
Tjena

Ska mucka från rättspsyk där jag suttit 3 år nu, ej min första volta. Fälldes för lite våldsbrott och hot.

Va ska man tänka på? Man sitter rätt tajt.

Att mucka med alla som du ser, och inte dra dig för att hota folk du möter. Det är väl #1.

Resten ger sig ned tiden (tex. planera dina nästa våldsbrott).
Citera
2024-06-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jo, man får gå runt och du kan gå ner till pizzerian vid Stadshagen station och ta en öl om du vill.

Jag rökte ner både Camilla henemark och en annan snubbe för många år sen när de satt på st Görans rättspsyk.

Så det här med att du hastigt ska behöva ta ställning inför att "komma ut" är ren lögn, den processen sker i lagom takt.

Du verkar blanda ihop det med kåken där du släpps ut ett visst datum, oavsett om du är redo eller ej.

De du säger är helt subjektivt ju och dessutom mumlar du sönder, om du tror jag ljuger så hosta upp en 1000 lapp i donation till Flashback så visar jag admin domen!
Citera
2024-06-01, 22:06
Medlem
Citat:
Det är du som själv skrev "på papper" ang dina din "sjukdom" för ett par sidor sen.

Det är du som sätter det inom citationstecken, det jag mena. Nu gör du samma med "sjukdom".

Vad är grejen mannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in