2024-05-31, 23:07
Medlem
Tcprocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskdiktator
Det beror väl på hur man ser på saken och vilket kön som står i passet. Ibland är jag en man och det är när kuken står utåt. Ibland är jag en kvinna och det är jag gömmer den mellan benen som Hannibal Lecter i När Lammen Tystnar.
Det var ett bra skoj. Men du är alltså en man i grunden då. Inga illa menat till vad du väljer att identifierar dig som.

Citat:
Varför tror särskilt svenska kvinnor att man är ett svin när man köper sex?
Men hade du varit kvinna hade din trådstart osannolikt sett ut sådär då du förmodligen själv skulle kunna föreställa dig hur det skulle vara att hora ut dig själv till en massa Buffalo Bills från filmen du nämnde.
Citera
2024-05-31, 23:12
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Man kan inte köpa samtycke

Oavsett är man jordens loser om man inte kan få fitta utan att behöva betala för det. Sen är du ju onekligen en total gris (som alla torskar) som ser sex som en transaktion, ett hål att tömma i, medan alla riktiga män vet att sex är ett samspel mellan två människor.
Citera
2024-05-31, 23:33
Medlem
Av den simpla anledningen att det inte är legalt, de beskattas inte och de har ingen union. Därmed är det utnyttjande av en person hur "skönt" hon än låtsas att det är eller hur glad hon än ger sig ut för att vara. Det finns ingen säkerhet för henne. Hela poängen är att om man köper sex i ett land som inte tillåter det så finns det inga garantier att personen man söker av gör det av egen fri vilja och också för att denna vill. Väldigt få, om ens någon, som aktivt väljer att sälja sex som förstahandsval. De enda jag kan tänka mig är kompanjoner som tar tiotusentals kronor per timme för att vara med någon de själva får välja men även där kan jag inte se att de inte är deprimerade eller har andra problem. Säger inte alla då det alltid finns undantag men summa summarum, det du gör är objektivt fel och förhoppningsvis åker du dit för det. Vem vet, du kanske lär dig ngt men fan det vet jag inte, du har ju efter eget uttalande köpt sex hundra gånger?...
Citera
2024-05-31, 23:43
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Varför tror särskilt svenska kvinnor att man är ett svin när man köper sex? Det är tvärtom för en del - den direkta motsatsen.
Jag har världens möjligheter att köpa sex men gör inte det numera eftersom det är för jobbigt men innan så gjorde jag det med största heder, rättvisa och ärlighet utan att förnedra någon. Tänker börja igen när jag orkar med mer avancerade grejer.
Anledningen till att jag köpte Sex kan stavas med tre bokstaven även det - Jag Var Kåt. Varför tror särskilt svenskar att man per automatik är ett svin när man är sexköpare?

Det blir bra NW. Du behöver inte förklara.
Citera
2024-05-31, 23:47
Medlem
Citat:
Jag nyttjar erbjudanden, tjänster, av andra vuxna människor med egna viljor. Det är inte bara 1 kvinna jag har gett mina pengar till utan tre nollor till efter ettan.
Hade kvinna genuint velat ligga med dig så hade hon knappast tagit betalt. Om du tror att samtycke kan köpas så är du tyvärr en lågbegåvad idiot.
Citera
2024-05-31, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Av den simpla anledningen att det inte är legalt.
Det är legalt och det finns Unioner men inte i Sverige.
Har svenskar svårt att särskilja i vilka länder man köper sex? Kan det vara anledningen?
Citera
2024-06-01, 00:06
Medlem
Citat:
Det är legalt och det finns Unioner men inte i Sverige.
Har svenskar svårt att särskilja i vilka länder man köper sex? Kan det vara anledningen?

Ah, så det handlade inte om Sverige, utan du köper bara sex där du är helt hundra på att kvinnan åtminstone har sina rättigheter bevarade, om inte den mentala hälsan?

Fint att bortse från resten av inlägget. Legaliteten är en smärre del av det hela.

Vill också påpeka att jag är för legalisering för att det hjälper kvinnorna i dessa sammanhang. Så du inte tror att jag är helt anti.
Citera
2024-06-01, 00:17
Bannlyst
Citat:
Varför tror särskilt svenska kvinnor att man är ett svin när man köper sex? Det är tvärtom för en del - den direkta motsatsen.
Jag har världens möjligheter att köpa sex men gör inte det numera eftersom det är för jobbigt men innan så gjorde jag det med största heder, rättvisa och ärlighet utan att förnedra någon. Tänker börja igen när jag orkar med mer avancerade grejer.
Anledningen till att jag köpte Sex kan stavas med tre bokstaven även det - Jag Var Kåt. Varför tror särskilt svenskar att man per automatik är ett svin när man är sexköpare?

Svenskar är hjärntvättade idioter som blint sväljer allt som staten matar dem med. DDR:s ledare var troligen avundsjuka på svenska politiker som inte behöver något STASI för att få folket att lyda. Svenskar är fähundar som inte ifrågasätter vad Makten säger.
Citera
2024-06-01, 00:22
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Det beror väl på hur man ser på saken och vilket kön som står i passet. Ibland är jag en man och det är när kuken står utåt. Ibland är jag en kvinna och det är jag gömmer den mellan benen som Hannibal Lecter i När Lammen Tystnar.

Vi kan ju konstatera att du inte sett den filmen.

Och att du inte vet vad bokstäver är.
Citera
2024-06-01, 00:22
Medlem
HLundborgs avatar
Sant, TS är inte nödvändigtsvis ett svin bara för att han köper sex, det kan vara så enkelt som att han insett att han är för ful för att få ligga gratis. Sluta hata på fula!

"Jag köpte min kärlek för pengar, för mig var ej annan att få"
Citera
2024-06-01, 00:30
Medlem
Citat:
Jag nyttjar erbjudanden, tjänster, av andra vuxna människor med egna viljor. Det är inte bara 1 kvinna jag har gett mina pengar till utan tre nollor till efter ettan.

1 000? Tusen kvinnor?

Så i runda slängar så är det nån miljon eller två du har lagt på fnask?
Citera
2024-06-01, 00:38
Medlem
Citat:
Jag tycker inte du är ett svin utan en patetisk och misslyckad människa som troligen haft en svag emotionell utveckling vilket lett till att du har nedsatt empatisk förmåga. Det har antagligen lett till att du har svårt med äkta relationer, vilket du säkert aldrig ens upplevt eller kommer uppleva, vilket du troligen skyller på kvinnor och allt utom den verkliga orsaken, du själv. Så nej, de flesta män vill inte köpa sex och skulle aldrig utsätta en annan människa för att köpas eftersom vi förstår att det inte är en väg som den här personen velat ta, vad de än säger. Inbillar du dig något annat är så gör du och då är du antagligen inte kapabel att förstå vad jag skrivit heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in