2024-05-31, 22:14
Avslutad
Varför tror särskilt svenska kvinnor att man är ett svin när man köper sex? Det är tvärtom för en del - den direkta motsatsen.
Jag har världens möjligheter att köpa sex men gör inte det numera eftersom det är för jobbigt men innan så gjorde jag det med största heder, rättvisa och ärlighet utan att förnedra någon. Tänker börja igen när jag orkar med mer avancerade grejer.
Anledningen till att jag köpte Sex kan stavas med tre bokstaven även det - Jag Var Kåt. Varför tror särskilt svenskar att man per automatik är ett svin när man är sexköpare?
Citera
2024-05-31, 22:16
Medlem
Minimuchers avatar
Förstår inte, vem tror att man är ett svin när man köper sex?
Citera
2024-05-31, 22:19
Medlem
Haajibs avatar
Jag tror folk blir lika fundersamma som att se någon köpa sex precis som att det vore att köpa vatten på flaska, eller en smörgås på subway. Dyrt och onödigt.
Citera
2024-05-31, 22:23
Medlem
Tcprocs avatar
Svin är du väl inte men en torsk är du helt klart.
Citera
2024-05-31, 22:26
Medlem
Vad försöker du förklara här?

Vad är jobbigt för dig? För mig har det aldrig någonsin varit jobbigt, man avtalat, betalar och sen är det klart-
Citera
2024-05-31, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tcproc
Svin är du väl inte men en torsk är du helt klart.
Vad är det jag har torskar på... Vem om någon är det som är svinaktig. Säljare, köparen eller andra som tycker diverse saker...
"aldrig någonsin varit jobbigt" samma här. Jag har verkligen aldrig brytt mig om vad andra tycker men jag undrar likväl.
Citera
2024-05-31, 22:32
Medlem
Tcprocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskdiktator
Vad är det jag har torskar på... Vem om någon är det som är svinaktig. Säljare, köparen eller andra som tycker diverse saker...
"aldrig någonsin varit jobbigt" samma här. Jag har verkligen aldrig brytt mig om vad andra tycker men jag undrar likväl.
Du är en torsk för att du utnyttjar en kvinna i beroendeställning.
Citera
2024-05-31, 22:37
Avslutad
Citat:
Du är en torsk för att du utnyttjar en kvinna i beroendeställning.
Jag nyttjar erbjudanden, tjänster, av andra vuxna människor med egna viljor. Det är inte bara 1 kvinna jag har gett mina pengar till utan tre nollor till efter ettan.
Citera
2024-05-31, 22:45
Medlem
Tcprocs avatar
Citat:
Jag nyttjar erbjudanden, tjänster, av andra vuxna människor med egna viljor. Det är inte bara 1 kvinna jag har gett mina pengar till utan tre nollor till efter ettan.
Du kan fortsätta rationalisera filosofin om egen vilja men tror ingen väljer i första hand att sälja sin kropp till män som du. Det är en sista utväg helt enkelt, och nu slänger du väl med logiken av att det åtminstone är tur att du kunde hjälpa dom ur deras ekonomiska knipa.

Hur vet du att alla pengar ens går till dom? Kan du inte hjälpa dom utan att vilja stoppa kuken i dom?
Citera
2024-05-31, 22:55
Avslutad
Citat:
Du kan fortsätta rationalisera filosofin om egen vilja men tror ingen väljer i första hand att sälja sin kropp till män som du.
Män som jag...? Sa jag till att jag var en man eller var det ännu en fördom som du bar på...
Citera
2024-05-31, 22:56
Medlem
Tcprocs avatar
Citat:
Män som jag...? Sa jag till att jag var en man eller var det ännu en fördom som du bar på...
Är du inte en man?
Citera
2024-05-31, 23:05
Bannlyst
En man behöver inte köpa sex, då är han inte en man utan ett svin, gris eller torsk om du så vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in