Dom öppnar för att han kan bli kapten igen jag öppnar för att han ser över sina alternativ efter att bli stressad såhär av media och av klubben pga att vara passiv medlem i någon chattgrupp. Får se vad han gör liksom ni vet vad som hände i Leeds från att ha varit fullt respekterad kapten och krigade för klubben allting förändrats efter en match som blev en dispyt efteråt.
Han bråkade väl sig bort från Leeds genom att dyka upp för sent efter semester, samt att han ville försvara ett "fair-play"-mål?
"Jansson didn't want to obey the indication I gave. That diminishes my authority and I don't know what the consequences are when you lose respect from a player."
"Bråka sig bort" var fan Bielsa som fick något tokspel över att han vägrade följe den där ordern om "fair-play" och lägga i eget nät som det handlade om. Blev total dispyt över en sån grej sen var det bara lämna klubben.
Malmö FF-spelaren Pontus Jansson JO-anmäler nu åklagaren Henrik Nordquist för att han namngett Jansson i förundersökningen trots att MFF-spelaren inte var brottsmisstänkt.
”Allra mest har mitt och min familjs liv påverkats av förundersökningens felaktigheter”, skriver Pontus Jansson på den sociala plattformen Instagram.
Bra PJ låt ej kukhuvudet komma undan..
Men även utredande,den polis som klippt o klistrat ska få sin del av helvetet,likt det PJ utsattes förr i media.
Senast redigerad av drhasch81 2024-06-17 kl. 14:32.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!