2024-05-30, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Att försvara Ukraina är att försvara Sverige.
Nej. Vem har tutat i dig dessa dumheter? Sverige försvarade inte Finland mot ryssen, har du mer gemensamt med den korrupta lillryssen än ditt grannland och nordiska broderfolk?
Senast redigerad av Gopnikk 2024-05-30 kl. 18:14.
Citera
2024-05-30, 18:45
Medlem
Folketstempels avatar
Eftersom SD aldrig lär dig läxan av anställa ryssar, då finns det låg mening att folk tar honom i försvar.

Har är en ryss och de har visat sig vara på detta sätt, felet är att man kan ta en ryss ut från Ryssland, men aldrig ta Ryssland ut från ryssen.
Citera
2024-05-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej de är inte mina fiender, tala för dig själv. Bara för att du är propagandatorsk så är inte alla det. Gränskonflikten i Ukraina har inget med oss att göra. Om du kämpar hårt för att förtjäna en ryssbomb i huvudet så kan det säkert ske, men det är inget jag rekommenderar.
OK. Du är på samma sida som Nordkorea? Tror du på det själv?

Då kan jag tamejfan inte hjälpa dig.
Citera
2024-05-30, 19:52
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Eftersom SD aldrig lär dig läxan av anställa ryssar, då finns det låg mening att folk tar honom i försvar.

Har är en ryss och de har visat sig vara på detta sätt, felet är att man kan ta en ryss ut från Ryssland, men aldrig ta Ryssland ut från ryssen.
Jag håller helt med. Vad är poängen med att anställa ryska infiltratörer? Pavel Gamov, Egor Putilov och nu Alexander Edbom. Varför fattar de inte att det bara innebär problem att anställa ryssar?
Citera
2024-05-30, 21:02
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag håller helt med. Vad är poängen med att anställa ryska infiltratörer? Pavel Gamov, Egor Putilov och nu Alexander Edbom. Varför fattar de inte att det bara innebär problem att anställa ryssar?

Edbom verkar inte vara en "rysk infiltratör". Inte Gamov heller, vad jag vet. Vad svamlar du om?
Citera
2024-05-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Ett land som präglats av brutalitet sedan Ruserna skapade landet.
Ett land där människoliv aldrig varit mycket värt.

Först ett fedoralt slavsamhälle.
Sedan ett kommunistisk slavsamhälle. O nu….

Ska ryska soldater indoktrineras med Stalins sovjetiska metoder och de förflutnas politiska officerare återinföras i den ryska militären:

https://www.dr.dk/nyheder/udland/nyt...isk-forbillede
Citera
2024-05-30, 21:26
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Edbom verkar inte vara en "rysk infiltratör". Inte Gamov heller, vad jag vet. Vad svamlar du om?
Båda blev ju proryssar och ställde till det lite för SD.
Citera
2024-05-30, 21:31
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Båda blev ju proryssar och ställde till det lite för SD.

Jag har inte hållit koll på Gamov sedan hans famösa valgranskarresa, men tråden handlar ju inte om det, så skit samma. Men du kanske kan upplysa mig om vad för "rysk infiltration" Edbom ägnat sig åt? Länkar till tweets, till exempel, inte medias lögntolkningar av dessa.
Citera
2024-05-30, 22:40
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Nej. Vem har tutat i dig dessa dumheter? Sverige försvarade inte Finland mot ryssen, har du mer gemensamt med den korrupta lillryssen än ditt grannland och nordiska broderfolk?

Ännu ett vatnik-konto som sprider historieförfalskning
Jobbar du också på SD:s kommunikationsavdelning?
Den här tråden gäller specifikt Alexander. Vet du hur mycket han fick för att säga upp sig på stående fot istället för att få sparken? Det hade ju tagit tid att dra saker via AD och sannolikheten att SD tvingats böta om man sparkat honom är inte noll.
Vad tror du? Mer eller mindre än 20 månadslöner? I alla fall med säkerhet ett erbjudande han inte kunde säga nej till
Citera
2024-05-30, 23:15
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Det finns en massa invandrare hos SD, bara i Riksdagen har de ju

Clara Aranda
Dennis Dioukarev
Rashid Farivar
Nima Gholam Ali Pour
Jorma Lohikoski
Adam Marttinen
David Perez
Leonid Yurkovskiy
Nu handlar ju denna fråga om hur många ryska kontakter som de låter köra vidare med sitt eget race utan att bry sig.
Citera
2024-05-31, 00:21
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Vid besöket TV4 gjorde hos SD satt två personer och spred propaganda genom anonyma konton.

Nu har Expressen gjort en liten neddykning i det ena av dom två nättrollen. Och det visar sig vara en rysk nazist med mycket Putin-vänliga och anti-Ukrainska åsikter. Expressen läser lite på Edboms Twitter (aka. X), som han nu har stängt.

Alexander Edbom går så långt som att önska att Ryssland invaderar och ockuperar Sverige.
[indent]Kan inte vi låta Ryssland ockupera
När Storbritannien skickade NLAW till Ukraina gnällde Edbom över att det var "dålig PR för Sverige" att UK skickade "Svenskdesignade vapen till nazister".

Vad vet vi om den här ryssjäveln hos SD?

Avslöjades i SD:s trollfabrik – hyllar Putin

Alexander Edbom, 35, har pekats ut som en av de centrala personerna i SD:s trollfabrik.

Expressen kan nu avslöja att han under flera år har hyllat Putin, spridit Kremls propaganda och lagt skulden för kriget på Ukraina.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-hyllar-putin/

Ryssjäveln?

Låter mer som en typisk jude zionist?

Judar brukar hata alla länder de själva bor i, men anse Israel som sitt enda hem. De brukar ogilla svenska nationaldagen tex. Kommer ihåg länge sen, hade en judisk kollega. Han brukade alltid skita i att fira svenska nationaldagen och snacka alltid ner den dagen varje år.

Judiska och israeliska traditioner dock, de hyllade han. Han såg svensk ut, det var det som var det värsta. Ingen fattade nåt
Senast redigerad av RonnyKålman 2024-05-31 kl. 00:28.
Citera
2024-05-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenheten
Han är inget troll, han är en mullvad. Med SD:s goda minne.

Expressen är anmälda för förtal.
Nästan inget av det som står i pressen är sant, som vanligt.

Informera dig FÖRE du utalar dig är ett tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in