2024-05-28, 21:18
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeendeLennart
Jag tror faktiskt läget hade varit bättre.
Motreaktionen mot SD lamslog övriga vettiga politiker att besluta om åtgärder för att minska eller stoppa den onormalt stora och skadliga asylinvandringen.
Nu är det ju inte SDs fel utan återigen alla kränkta flyktingkramare runt om i partierna och beslutsfattare.
Om inte Sverigedemokraterna fanns så skulle Muharrem Demirok och Johan Pehrson vara ännu mera nobody än vad dom är nu. Två misslyckade rövkukar. Dom skulle inte ens finnas.
Citera
2024-05-28, 21:19
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Självmorden skulle garanterat öka. SD är en psykologisk ventil för många.
Helt fel som vanligt

Kärleken skulle sprudla

Sprudla!

Jag har inte fantasi nog för sådana här trådar..
Citera
2024-05-28, 21:20
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huhhhhh
Helt fel som vanligt

Kärleken skulle sprudla

Sprudla!

Bra då vill jag lyssna mer på dina fantasier, det är så skönt.
Citera
2024-05-28, 21:23
Citat:
Bra då vill jag lyssna mer på dina fantasier, det är så skönt.
Utan SD skulle alla hålla hand. Det är liksom basic som alla måste förstå för att få godkänt

Sen lite överkurs är att den Svenska Kärleken skulle sprida sig över kontinenterna som en brand av ljus.
Citera
2024-05-28, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Paradoxalt nog enligt en del, så hade vi nog haft färre invandrare och lägre invandringsrelaterad kriminalitet om SD aldrig funnits.

Ja, faktiskt. Då, hade nog övriga partier kopplat på hjärnan och tänkt mer logiskt och funderat på orsak och verkan. Alltså, tvärtom mot de senaste 20 åren då samtliga övriga partier bara hade ett mantra; ” vad än SD tycker och säger, så gör och tycker vi tvärtom.”
Citera
2024-05-28, 21:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Utan SD skulle alla hålla hand. Det är liksom basic som alla måste förstå för att få godkänt

Sen lite överkurs är att den Svenska Kärleken skulle sprida sig över kontinenterna som en brand av ljus.

Jag tror att du kan ha rätt broder. Alla skulle vara samman i endräkt. Det är helt enkelt Sverigedemokraterna som splittrar Sverige, utan detta sataniska parti så skulle Socialdemokraterna fortfarande ha över 50 procent så som det var nådens år 1968.
Citera
2024-05-28, 21:30
Medlem
Citat:
Helt fel som vanligt

Kärleken skulle sprudla

Sprudla!

Alternativt skulle vi vara kvar i 70-talets DDR-Sverige.
Citera
2024-05-28, 21:31
Citat:
Jag tror att du kan ha rätt broder. Alla skulle vara samman i endräkt. Det är helt enkelt Sverigedemokraterna som splittrar Sverige, utan detta sataniska parti så skulle Socialdemokraterna fortfarande ha över 50 procent så som det var nådens år 1968.
Helige guds fader!

Men om inte SD fanns kanske vi skulle ha Ultra-SD som typ tänkte att vi styr upp skiten ba! De kanske hade insett potentialen av sammanhållning för alla som var villiga att bidra.
Citera
2024-05-28, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Alternativt skulle vi vara kvar i 70-talets DDR-Sverige.
En uppkrattad manege åt det svenska folket till det dessvärre visade sig att det finns betänkligheter som absolut ingen begriper. Sen kom TYVÄRR sverigedemokraterna och.. ja
Citera
2024-05-28, 21:34
Avstängd
Onanikrems avatar
Skulle se ut som Husby, Kortedala, Tjärna Ängar och Rosengård överallt i hela landet då. Sopor överallt och negrer som dräller omkring sysslolösa. Huckletvång eller misshandel för halva befolkningen..
Citera
2024-05-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Ponera att det endast fanns Vänsterpartiet, Miljöpartiet, Socialdemokraterna, Liberalerna, Kristdemokraterna och Moderaterna. Det var så Sverige såg ut förr om tiden, på den gamla goda tiden. Jag växte upp på 70-80 -talet och Sverige var jättebra.
Fanns inget Miljöparti i riksdagen på 70-80 talen. Det var därför allt var bättre då.
Det var när Palme skulle ta hand om hela världen på svenskarnas bekostnad det gick åt helvete. Inte var det Sverigedemokraternas fel.
Citera
2024-05-28, 21:35
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Skulle se ut som Husby, Kortedala, Tjärna Ängar och Rosengård överallt i hela landet då. Sopor överallt och negrer som dräller omkring sysslolösa. Huckletvång eller misshandel för halva befolkningen..
Utan SD skulle vi fortfarande ha "negerbollar" på kaffebordet. Jävla Jimmie!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in