Citat:
Ursprungligen postat av
Anthraxious
Kan inte riktigt möta en person vars argument är "det är så överallt så det så!". Sen vet jag inte riktigt vad MENA står för men det lär inte ändra något i sammanhanget.
Det är naturligt för trångsynta människor att automatiskt dra slutsatser, ja, så jag håller med dig där.
Med sprängningsuttalandet vill du påstå att det inte finns några "Johan eller Erik" i gängen?
Gruppvåldtäckten var en bladning män och kvinnor vilket var det enda informationsmässiga man hade när tråden skapades för någon dag sedan. Ingenting om deras ursprung.
Jag är varken naiv eller mångfaldskramare men folk som inte har argument brukar börja kasta ord för att göra upp för sitt bristande i diskussioner.
Sen hela "tack för vad ni gjort" är lite av en fråga om vems fel saker och ting egentligen är men den diskussionen lär inte leda någon vart i en sådan här tråd så den tar jag inte.
Enda trångsynta är du som kommer in och gapar "rasist" när man påtalar fakta men du är väl så marinerad i wokepropaganda så det är det du går på direkt.. mäns våld mot kvinnor går bra men ajabaja om någon påtalar massinvandringens skador. Locket på, vissa frågor är "förbjudna" av stasiagenter som du och fler europeiska kvinnor som ska mördas. Idiot
Och det är väl inte mer sannolikt att det är en pojkvän som mördat henne för att hon är 15 än att hon är 25 eller 50? Mord i nära relationer har inga åldrar då det är ovanligt, ja möjligen de allra äldsta då. snarare tvärtom, färre 15åringar som är ihop med varann än äldre..