2024-06-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Que. Man kan inte korrigera kön. I bästa fall kan man får könet att se ut som det motsatta, men det förändrar ingenting. Det är inte ett riktigt kön och kan inte fungera som ett heller. Bara ett sorts bedrägeri.

Som jag uppfattat det är det en man som utger sig för att vara kvinna men har kvar sin kuk, alltså är det sex mellan två män och därmed bögeri. Om det skulle vara en kvinna som utger sig för att vara man, är det fortfarande en kvinna.
Nä och jag tror de som skaffar designerkön ändå förväntar sig att sjukvården ska behandla dem efter sitt biologiska kön. Det kan bli helt fel och farligt annars och jag antar att de inte är så korkade och jag tror inte läkare skulle ställa upp på det.
Citera
2024-06-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Läste nyss att ”Ciara Zelmerlöw är fullständigt hjärtekrossad”

Det kanske ändå är Måns?
Ja man tänker ju så. Men killen har ju gått ut och dementerat ryktet, sen har han ju säkert varit otrogen när han fru är så förbannad.
Men jag har varken följt tråden el liknande så vad fan vet jag
Citera
2024-06-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Ja man tänker ju så. Men killen har ju gått ut och dementerat ryktet, sen har han ju säkert varit otrogen när han fru är så förbannad.

Det Måns har sagt är att han ”aldrig har köpt sex och inte är artisten som blivit gripen”. Sanningen i historien är att ingen blev gripen och ingen betalade för sex vilket polisen kom fram till - Måns uttalande eller ”dementerande” är alltså helt substanslöst om frågan är om han varit tillsammans med en annan person och haft sex i en lägenhet som ibland används för prostitution.

På ett sätt rätt korkat move men samtidigt måste han ha hamnat i en akut kris. Han drar på efterfest för två med en trans och kommer i samband med det i kontakt med polisen. Han fattar att historien kommer att sippra fram och får ringa och berätta det för C innan hon hör det från någon annan.
Citera
2024-06-16, 18:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Det Måns har sagt är att han ”aldrig har köpt sex och inte är artisten som blivit gripen”. Sanningen i historien är att ingen blev gripen och ingen betalade för sex vilket polisen kom fram till - Måns uttalande eller ”dementerande” är alltså helt substanslöst om frågan är om han varit tillsammans med en annan person och haft sex i en lägenhet som ibland används för prostitution.

På ett sätt rätt korkat move men samtidigt måste han ha hamnat i en akut kris. Han drar på efterfest för två med en trans och kommer i samband med det i kontakt med polisen. Han fattar att historien kommer att sippra fram och får ringa och berätta det för C innan hon hör det från någon annan.
Rätt korkat även tro på vad SP diktat fram för gå trafik på siten, Efter artikeln så har inte DN lyckats hitta på mer el skriva mer på samma ämne...
Citera
2024-06-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Rätt korkat även tro på vad SP diktat fram för gå trafik på siten, Efter artikeln så har inte DN lyckats hitta på mer el skriva mer på samma ämne...

Jag är gärna korkad och har gått på vad DN fantasierat ihop för att tjäna pengar - det är klart bättre än att historien är sann och att det är därför C är hjärtekrossad.

DN kan hitta på hur mycket som helst, inget som hindrar honom för att mala på om samma soppa kokad på en minimal spik - det gör han ju jämt. Men när krisen ändå är offentlig och det små barn med i bilden OCH att Måns nog är väldigt omtyckt hos den stora massan så lägger DN ned och väntar in nästa passande tidpunkt. Han maler aldrig på med samma frenesi när han skriver om en nyhet som han vet är sann.
Citera
2024-06-16, 20:15
Avslutad
Citat:

Konstigt dock att det är tyst i media om han har gått till en prostituerad.
Citera
2024-06-16, 21:46
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
SP och DN har uppnått syftet med sin story nämligen få folk tro på något som inte är en sanning, Men tydligen så sitter folk och tror på saker fortfarande för om det ande varit sant hade SP forts att spinna på skiten vilket dem, inte gör!
Sedan så har siten deras haft väldigt lite publicitet jäkla länge och vad gör man för att komma upp i ett rampljus jo man drar på en story utan att man ens hintar något mer en artikel i form "VI TROR" än vi vet i syfte för skapa total oreda, Sedan att viss köper skiten är väl en annan femma och man ser folket har svalt betet och DN sitter och myser hans story gick hem i stugorna och mer cash åt han!
Sedan att CJZ skriver från ingenstans ett mail till Aftonbladet och börjar beklaga sig utan dem ens kontaktat henne vad det nu verkar, Där någonstans måste man ta till och fundera varför ska hon ut då helt plötsligt och dra en gråt vals från ingenstans då MZ själv förnekar saken i sten nej det stinker om en falsk story som knäcker äktenskap!

Nej nej, skvallret är otvivelaktigt äkta. Nu handlar det egentligen bara om huruvida det var Benjamin eller Måns. Båda äro starka kandidater.
Citera
2024-06-16, 21:48
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:

Njae, Måns har faktiskt inte dementerat särskilt mycket. Det enda han demeterat är att han köpt sex. Något som polisen för övrigt också bestämt sig för att popstjärnan inte gjorde.

Måns har aldrig dementerat att det var han som var popstjärnan i SP:s skvaller. Så han är fortfarande en frontrunner.
Citera
2024-06-16, 21:52
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Konstigt dock att det är tyst i media om han har gått till en prostituerad.

Före detta prostituerad. Dessutom handlade det tydligen inte om sexköp utan om blixtförälskelse. Den "fina" sortens sexualitet som den Svenska PK-sfären gärna vill se mer av, och transor är ju i tiden. De är nog mest bara besvikna att popartisten inte vill gå ut och tala öppet om det. Det hade de ju kunnat propagandera stort på.
Citera
2024-06-16, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Före detta prostituerad. Dessutom handlade det tydligen inte om sexköp utan om blixtförälskelse. Den "fina" sortens sexualitet som den Svenska PK-sfären gärna vill se mer av, och transor är ju i tiden. De är nog mest bara besvikna att popartisten inte vill gå ut och tala öppet om det. Det hade de ju kunnat propagandera stort på.

Samtidigt som han är gift med henne han har barn med
Citera
2024-06-16, 23:20
Medlem
Ryktet säger T*sse.
Citera
2024-06-17, 09:36
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjhgh
Ryktet säger T*sse.

Tusain är ju en riktig gaylord, så inga nyheter där inte.

Mjukaste handlederna jag sett på år och dar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in