Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-04, 00:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
För du skriver samma sak om och om igen. Och har bett om källor. Hat du några? Svara på frågan nu.
Nej jsg älskar inte den familjen men att bli uthängd om man är oskyldig är väl inte rätt va?
Vem är uthängd? Jag har rärr att tro vem det är och det beror på att dom är perversa allihop I den klanen. När man vill spela in hela sin tillvaro i TV så är det nåt fel I skallen. Dessutom har dom bara sex i huvudet allihop I den dysfunktionella familjen. Punkt.slut.
Citera
2024-06-04, 00:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Så du är igång igen. Kom igen nu ditt jävla pucko. Fram med källor och bevis nu. Trollar du eller är det något fel på dig?
Är du nån djävla grindvakt i tråden som kontrollerar vem och vad som skrivs?
Citera
2024-06-04, 00:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag börjar mer och mer tänka att "ledtråden" om en svart latexmask med kuköppning för munnen (som SP skrivit om) i själva verket är en ledtråd för Masked singer. Nyhlén försöker mellan raderna förmedla att det är Måns Z det handlar om. Den uppgiften känns så onödig att publicera annars. (Han VILL att vi ska veta vem det är, men samtidigt inte riskera åtal för förtal). Han var också tydlig med att poängtera att det var just SÅNGAREN som skulle bära masken = masked singer.
Skvallerpressen över lag är känd för att skriva snitsiga rubriker med inside skämt, dvs där bara de som är invigda förstår formuleringen.

Detta tillsammans med Exonph kontots reaktioner gentemot Måns får mig att tro att det faktiskt är han det handlar om.

Att han dessutom bevisligen har en fnurra på tråden med frugan just nu, stärker tesen (hata slumpen, som GW säger).
Att han tydligt trycker på köpt sex i sin dementi, går precis i samma linje.
Det är fler som tror att det är BI (vilket jag också trodde ett tag), men han har trots det inte gjort några offentliga uttalanden. Att Måns känner sig manad att göra det tycker jag tyder på damage control. Han vet att det inte kommer att komma någon Fup, och då är det säkert att påstå att "det kommer att komma fram vem det är".

Tänk själva: VARFÖR skulle SP skriva infon om denna mask, om det inte var som i min tes ovan?

Skulle vara intressant om nästa artikel i ämnet handlar om chokladbakelser (mums-mums, utan att nämna dessa vid namn). Ett tips till dig, Daniel Nyhlén, att knåpa ihop en sådan artikel, för att visa att jag har rätt. (Jag kommer alltid att ha respekt för Nyhlén för outningen av pedofilen Federley. Tack!)
Bögar ser väl Benjamin också som en mumsmums? En riktig läckerbit med stort gap.
Ja, Daniel var suverän som satte dit äcklet Federley.
Citera
2024-06-04, 00:55
Medlem
katr00pzzs avatar
Varför är det så intressant vem som köpt sex av en transa? Ingen varit i Thailand någon gång? De kan vara heta som tusan...
Citera
2024-06-04, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karelin-
Helt uppenbart finns det inget offer i Biancas sexköp. Eller är ni bögar?

Definitionen för sexköp innefattar inte ordet eller definitionen offer.

"olagligt att mot ersättning skaffa sig en tillfällig sexuell förbindelse."

Just yonimassage är nog en rätt ny företeelse som inte varit uppe till granskning än.
Om det inte är en läkare eller annan legitimerad personal ska det definitivt vara sexköp.
Är ju till för att uppnå njutning och många kvinnor vittnar om att de får olika typer av orgasmer av massagen, sprut, g-punkt mm
Citera
2024-06-04, 09:00
Medlem
Jag känner stor tveksamhet till att det skulle vara Måns. Han om någon behöver väl inte betala för att få knulla?
Citera
2024-06-04, 09:02
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerjon88
Jag känner stor tveksamhet till att det skulle vara Måns. Han om någon behöver väl inte betala för att få knulla?

Det är inte alls ovanligt att män som kan få ligga på annat sätt köper sex.
Citera
2024-06-04, 10:06
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...med-ny-transa/
Citera
2024-06-04, 10:13
Medlem
Litauens avatar
Stoppa Pressarna hittar väl säkert på ett case. Känns som det borde kommit fram annars.
Citera
2024-06-04, 10:29
Medlem
Giant Squids avatar
Jag får intrycket av att det är det klassiska bordellhaket på Grevgatan 10 det handlar om.
Ett stenkast ifrån små popstjärnorns Stureplan.
Det som är förvånande är att det inte verkar ha varit några droger förekommande.
Ett ringa narkotikabrott hade man nästa räknat med.

Benjamin Ingrossos mamma Pernilla verkar ha haft en del lagliga affärer ihop med kokain kungen. Kan det innebära att Benji förekommer där?
Citera
2024-06-04, 10:35
Medlem
Gosifs avatar
hur fan har namnet inte kommit ut än?

Är säkerligen BI. familjen tystas ner för dom slickar så mkt mediaröv.
Citera
2024-06-04, 10:38
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...med-ny-transa/
På denna artikel låter det som MZ. Men allt kan från början också vara en stor lögn av SP. Gunilla vann över svinet DN i rätten och det känns så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in