• 1
  • 2
2024-05-28, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Det avslutas inte så utan fasträntekonto fungerar som att du inte får ut ränta om du tar ut pengarna innan de perioder du har. Jag flera fasträntekonto för man kan inte fylla på eller ta ut, du sätter i en gång och så får det rulla på. Ett av dessa fasträntekonto har försvunnit. Skall se om det kommit tillbaka, loggar in strax och kollar

EDIT: *pust* nu har pengarna dykt upp

Han menade att när den bundna perioden går ut så försvinner väl fasträntekontot och medlen återgår till kontot det skapades från? Men bra att det löste sig.
Citera
2024-05-28, 12:07
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Det avslutas inte så utan fasträntekonto fungerar som att du inte får ut ränta om du tar ut pengarna innan de perioder du har. Jag flera fasträntekonto för man kan inte fylla på eller ta ut, du sätter i en gång och så får det rulla på. Ett av dessa fasträntekonto har försvunnit. Skall se om det kommit tillbaka, loggar in strax och kollar

Grattis att det löste sig. Lärdom till nästa gång: anlita en riktig bank istället.
Citera
2024-05-28, 18:51
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:

Pengarna inkl. räntan överförs till det sparkonto du flyttade pengarna från, när du öppnade fasträntekontot.

Citat:
Välj vilket konto pengarna ska hämtas från. Vi sätter in pengarna på samma konto igen när bindningstiden är slut.
Citera
2024-07-04, 20:08
Medlem
Flasebbs avatar
Nu är mina sparkonton helt borta med summor.. Loggar in både på mobil och dator med samma problem.
Citera
2024-07-04, 21:32
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flasebb
Nu är mina sparkonton helt borta med summor.. Loggar in både på mobil och dator med samma problem.

Samma här, kan inte se aktieinnehaven. Beror tydligen på "tillfälliga störningar". Får hoppas att det snart löser sig.
Citera
2024-07-04, 22:40
Medlem
Flasebbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WimHof
Samma här, kan inte se aktieinnehaven. Beror tydligen på "tillfälliga störningar". Får hoppas att det snart löser sig.
Skönt nu var det tillbaks, hoppas för dig med.
Skräms alla banker såhär måntro?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in