Det avslutas inte så utan fasträntekonto fungerar som att du inte får ut ränta om du tar ut pengarna innan de perioder du har. Jag flera fasträntekonto för man kan inte fylla på eller ta ut, du sätter i en gång och så får det rulla på. Ett av dessa fasträntekonto har försvunnit. Skall se om det kommit tillbaka, loggar in strax och kollar
EDIT: *pust* nu har pengarna dykt upp
Han menade att när den bundna perioden går ut så försvinner väl fasträntekontot och medlen återgår till kontot det skapades från? Men bra att det löste sig.
Det avslutas inte så utan fasträntekonto fungerar som att du inte får ut ränta om du tar ut pengarna innan de perioder du har. Jag flera fasträntekonto för man kan inte fylla på eller ta ut, du sätter i en gång och så får det rulla på. Ett av dessa fasträntekonto har försvunnit. Skall se om det kommit tillbaka, loggar in strax och kollar
Grattis att det löste sig. Lärdom till nästa gång: anlita en riktig bank istället.
Pengarna inkl. räntan överförs till det sparkonto du flyttade pengarna från, när du öppnade fasträntekontot.
Citat:
Välj vilket konto pengarna ska hämtas från. Vi sätter in pengarna på samma konto igen när bindningstiden är slut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!