• 2
  • 3
2024-05-27, 18:26
Medlem
bl-gr-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvalaOvisac
Röstfiske skulle nog fungera ganska dåligt när hela den nischen är fylld av alla andra sju partier. Jimmie och hans svans är rasister.
Hej Sveavägen 68
Tror inte det skulle göra någon skillnad, antalet bögar är få jämfört med normala människor.
Riksbögarna Federley, Gardell och Eliasson på vänstersidan lockar nog fler HBTQ-henar, och de är är alla vänster.
Även Alkis-Magda är nog mer poppis i dessa kretsar, då sosse furhern tog in en transa i sin ministär.

SD skulle mest förlora svenska arbetare (som kallas WT, låg värdegrund och kreti och pleti, m.m av sossarna) om de började frottera sig med HBTQ-henar.
Citera
2024-05-27, 18:30
Medlem
liten.igelkotts avatar
Tror inte att det skulle hjälpa. Tycker i allmänhet att det är märkligt att partier har sina delar i tåget. Om socialdemokraterna, Moderaterna, Centerpartiet med mera verkligen stödjer HBTQ+ är det bättre att visa det på daglig basis än att gå med i tåget. Det är bara röstfiske och det är så genomskinligt.
Citera
2024-05-27, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untohydroxyl
Sverigedemokrater är väl allt annat än konformister? Är du svagbegåvad?

Om inte annat så är det ju vänstern som är konformister.
Ateismen av vitt utbrett bland både SD:are vänsterpartister. Där har du den moderna konformismen att låta sig följa strömmen och inte bry sig om Guds existens eller om ens själavård.

Eftersom SD är enomt ateistisk så ser jag inga problem med att partiet gå i Pride och andra hedonistiska aktiviteter påhittade av ateister.
Citera
2024-05-27, 18:57
Medlem
Awkwardmans avatar
Skulle vilja se björn Söder i gummidräkt viftandes med en jättedildo
Citera
2024-05-27, 19:20
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvalaOvisac
Varken flyktingar eller SD:s vidriga politik hör hemma i Sverige.
Varför tycker du illa om Sd när du inte vill ha hit flyktingar?
Citera
2024-05-27, 21:00
Medlem
Vilka går ens på Prideparaden? Alltså går och tittar på det? Sjukt pinsamt evenemang, även om budskapet en gång var viktigt har det spelat ut sin roll. Lite som medeltidsveckan i Visby. Liksom ebbar klubben för inbördes beundran.
Citera
2024-05-28, 07:32
Medlem
laxen69s avatar
Är inte prideparaden någon form av demonstration?
Om man demonstrerar, måste man ju ha någon att demonstrera emot. Men eftersom alla partier och allt annat går med i prideparaden utom SD (som inte får). Så måste det ju vara SD man demonstrerar emot.

Om de går med, så kommer prideparaden förlora sitt syfte, inge fiender finns ju kvar.
Citera
2024-05-28, 13:32
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Jag tror att det skulle vara snillrikt borderline genialiskt av SD att delta i Pridefesten och gå med i Prideparaden i år. Många homosexuella skulle känna sig bekräftade av Jimmie & Co och därför rösta på SD. Kanske bli medlemmar even.

Dina tankar om det?

Jag skulle stötta det som en Sverigedemokrat. Svenskar är inte homofober, det brukar folk från MENA kulturer vara. Mina svenska polare har sagt som mest "aa pride e lite konstigt" medans de invandrare jag känner tycker att homosexuella/transsexuella är syndare som skall lida i helvetet.

Skulle vara en bra strategi om SD körde sin egen Prideparad eller så, RFSL kommer aldrig tillåta att SD är med. RFSL vill ha mångfald och massinvandring för någon jävla anledning. Nu är jag straight o sånt, men jag kan inte se hur en homo/transsexuell vill att massa homohatare ska trilla in. Inte så många unga svenska homofober eller transfober.
Citera
2024-05-28, 14:35
Medlem
DoraFs avatar
Jag vill se Jimmie Åkesson, Rickard Jomshof, Björn Söder och Mattias Karlsson som drag queens. De skulle göra succé på Pride om de vågade släppa ut sin inre kvinna och läsa sagor för barnen i Prideparken. För att inte tala om vilket lyft partiet skulle få i väljarbarometrar. Dessutom skulle det få folket att glömma allt om trollfabriken.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in