Citat:
Ursprungligen postat av
BlyatMan
Är du retarded?
Du hävdade att Turkiet hade gett efterlysta medborgarskap och jag bad dig om ett exempel. Och nu erkänner du att du inte har ett exempel för att det inte har hänt ..
Som jag skrev tidigare så var både Jordgubben och Räven turkiska medborgare innan de var efterlysta.
Då är det du som är retarded. Du får väl gå tillbaka och börja med att läsa dina egna inlägg och se om du förstår ens vad du själv skrivit. Klarar du av det kan du fortsätta med mina svar sen och se om polletten trillar ner.
Exempel har du fått, men du klarade inte ens av att förstå det, kan jag konstatera. Det är ingen nyhet. Grovt kriminella pendlar mellan framförallt Turkiet och Dubai som ger dem fristad. Särskilt turkiet är uppskattat eftersom de där kan köpa sig ett medborgarskap för i runda slängar fem mille.
Kurdiska räven höll på att åka dit ändå i slutet av förra året, när turkiet "hittade på" att just hans medborgarskap var förfalskat. Men han betalade lite extra "avgifter" och vips rann allt ut i sanden.
Dessa kriminella skyddas av högt uppsatta personer inom det turkiska rättsväsendet, och det görs med erdogans goda minne, var så säker. turkiet är en riktig skurkstat vad du än inbillar dig.