HEJ
Som sagt, Microsoft gjorde så jag inte kunde använda min dator pga att min mail är med i en familj på ett x-box. Jag kunde på riktigt inte komma åt något eller använda nätet. Detta har aldrig varit ett problem innan, jag har varit med i familjen och står som vuxen i flera år. Detta kom från ingenstans. Jag gick ur familjen utan att tänka på att det var viktigt för x-boxet. Nu måste jag logga in på microsoft på x-boxet, plus xbox konto på alla konton (vi är flera som använder det) och måste vara inloggad på kontot som köpte spelet för att kunna spela.
Mycket krångligt. Blir allt som vanligt om jag går med i familjen igen, eller kommer min dator bli övertagen? MVH en tjej som inte kan teknik som vill spela red dead men inte orkar komma ihåg 3 lösen och massa mail saker till andras konton men som vill kunna använda google