2024-05-23, 20:32
Medlem
Tja! Sätt många på stan o dylikt ha riktigt feta t-shirts som är lite baggy/loose och dom är i lite tjockare material, ingen aning om ni förstår vad jag menar men har svårt att beskriva det på något annat sätt.

Har den här "modellen" ett namn eller är det samma märke alla har?
Sökt med ljus och lykta men hittat fan inget!! Behöver er hjälp!
Citera
2024-05-23, 22:32
Medlem
exoticspices avatar
Det bästa svaret du kan få, är att fråga personen på stan du ser nästa gång som har den typ av T-shirt på sig.

Så gör jag när någon har på sig något som jag också vill ha eller för tillfället letar efter.
Citera
2024-05-23, 23:00
Medlem
LaCucarachas avatar
Du får väl söka på ”heavyweight tee” eller nåt. Uniqlo har en modell som är lite grövre och något lättare oversize, men det är väl bara ta ytterligare nån storlek upp.
Arkets heavy är trevligare i kvaliten men oklart om dom funkar som baggy.

Nikben har också några som är grövre i tyget och bra baggy passform. Denna upplever jag som hyfsat grov i tyget åtminstone https://nikben.com/collections/t-shi...43819671027951
Citera
2024-05-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Nikben har också några som är grövre i tyget och bra baggy passform. Denna upplever jag som hyfsat grov i tyget åtminstone
Ibland står det med i t-shirtars beskrivning hur "grovt" tyget är. I det här fallet 240 g/m2.
Citera
2024-05-23, 23:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Tja! Sätt många på stan o dylikt ha riktigt feta t-shirts som är lite baggy/loose och dom är i lite tjockare material, ingen aning om ni förstår vad jag menar men har svårt att beskriva det på något annat sätt.

Har den här "modellen" ett namn eller är det samma märke alla har?
Sökt med ljus och lykta men hittat fan inget!! Behöver er hjälp!

Vassego
https://www.zalando.se/pullandbear-s...CABEgLSQ_D_BwE

Edit: Googla efter grövre t-shirt
Senast redigerad av Addhoc 2024-05-23 kl. 23:43.
Citera
2024-05-23, 23:46
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Ibland står det med i t-shirtars beskrivning hur "grovt" tyget är. I det här fallet 240 g/m2.

Jo jag såg det, enda problemet är om man inte har en bra referens för hur 240 g/m2 är.

Kikade på Arkets sida och av nån märklig anledning har dom skrivit ut det på deras lightweight och midweight tres men inte på heavy.
Citera
2024-05-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det bästa svaret du kan få, är att fråga personen på stan du ser nästa gång som har den typ av T-shirt på sig.

Så gör jag när någon har på sig något som jag också vill ha eller för tillfället letar efter.

Absolut men ofta det inte går. Man sitter o käkar tex o nån går förbi i utanför osv
Citera
2024-05-24, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Du får väl söka på ”heavyweight tee” eller nåt. Uniqlo har en modell som är lite grövre och något lättare oversize, men det är väl bara ta ytterligare nån storlek upp.
Arkets heavy är trevligare i kvaliten men oklart om dom funkar som baggy.

Nikben har också några som är grövre i tyget och bra baggy passform. Denna upplever jag som hyfsat grov i tyget åtminstone https://nikben.com/collections/t-shi...43819671027951
Yeee ty ska kolla. Har ju gjort det såklart men kommer bara skit från typ temu ^^
Citera
2024-05-24, 12:27
Medlem
Zara hade en del schysst! Får väl fortsätta kolla runt tack för tips iaf!
Citera
2024-05-24, 13:05
Bannlyst
Piké?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här