2024-05-26, 16:26
Medlem
Dem borde infra i Monaco att var 10 varv som mste frarna kra genom depn istllet

1:an p varv 10
2:an p varv 11
3:an p varv 12
osv

😂
Citera
2024-05-26, 16:45
Medlem
Ocon ligger risigt till 😂

Citat:
Alpine's team principal says "there will be consequences" for Ocon.

"We're going to make a tough decision."
Citera
2024-05-26, 16:50
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Dem borde infra i Monaco att var 10 varv som mste frarna kra genom depn istllet

1:an p varv 10
2:an p varv 11
3:an p varv 12
osv

😂

Gamla goa tiden d tankmngden var begrnsad.. och tankstopp var tvunget
Citera
2024-05-26, 17:24
Medlem
Trkigaste loppet ngonsin
Citera
2024-05-26, 19:35
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Trkigaste loppet ngonsin

Jag hoppades att det skulle tnda till sista 10 varven, iom att dckstrategin d skulle brja visa sig, men s blev det inte. Dock fick vi action i brjan, det var en jvla smll fr Perez.

Sen sg jag Stroll presentera Montreal GP, fan snubben mste ju vara smtt retard, jag har nog aldirg hrt en mer oentusiastisk inbjudan.

Jag hoppas alla fljer Rocketpoweredmohawk p youtube, hans videos r frbannat roliga. Jag kan rekommendera alla.

https://www.youtube.com/watch?v=f2Ic0H6XMBo
Senast redigerad av carminaburana 2024-05-26 kl. 19:37.
Citera
2024-05-26, 19:47
Medlem
Han hade tur Sainz att bilar lngre ned i fltet krockade med rd flagg och omstart. Annars hade Sainz ftt kra upp sig frn sista platsen.
Det var skert helt enligt reglerna men knns som att reglern inte bidrar till spnnande racing.
Citera
2024-05-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Han hade tur Sainz att bilar lngre ned i fltet krockade med rd flagg och omstart. Annars hade Sainz ftt kra upp sig frn sista platsen.
Det var skert helt enligt reglerna men knns som att reglern inte bidrar till spnnande racing.

Byte av dck under rdflagg borde inte rknas som ett "mandatory stop" utan man mste byta dck 1 gng som normalt
Citera
2024-05-26, 21:27
Medlem
Citat:
ven Max har trttnat

Det bsta skulle vara om Monaco togs bort ur kalendern, men "money talks"!
Citera
2024-05-26, 21:40
Medlem
Placeholders avatar
Blflagga dom som inte kan skapa ett mellan-rum till den bakom. Du har ett par varv p dig att dra ifrn, klarar du inte det mste du slppa igenom.
Citera
2024-05-26, 22:46
Medlem
Flummigheters avatar
Monaco r jvligt trkigt, men man kan gldjas t Leclerc, men framfrallt mste man hylla f1s skerhet. Perez oskadd efter den olyckan, heeelt otroligt! Bilen var ju i princip borta efter den brutala kraschen. Jvligt lskigt var det fram till man sg Perez kliva ur helt oskadd. Sg lika bekymrad ut som om han ryckt ett nshr med fingrarna. Knppt.
Citera
2024-05-26, 23:23
Medlem
Citat:
Byte av dck under rdflagg borde inte rknas som ett "mandatory stop" utan man mste byta dck 1 gng som normalt
Jag tnkte mer p att Sainz blev uppflyttad igen til 3:e platsen vid omstarten istllet fr att behva starta sist dr han var nr rdflaggen.

Sen borde det inte vara tilltet att rra bilen alls under rd flaggsstoppet. Om det grs s mste bilen starta frn dep.
Citera
2024-05-29, 01:48
Medlem
Vem var hon bruden:

Huvudskak, huvudskak, kvartsvarv huvudvridning mot kameran, huvudskak och huvudskak.

O.s.v......

Borde det inte ing ngon dags utbildning hur man upptrder framfr kameran?

Sjlv tyckte jag det blev s jobbigt s jag mste titta bredvid tv:n nr hon var i bild.

Frvisso sknt att slippa Sjgren i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in