2024-05-23, 14:51
Medlem
Hej! Jag ska på en festival liknande föreställning nästa vecka på torsdag, alltså prick en vecka från idag. Jag hade tänkt beställa från SHEIN för dem har bra sådana kläder jag söker efter. Meeen dom kmr inte hinna komma tills på torsdag.. 9-11 arbetsdagar stod det..
så jag behöver alla tips jag kan få, vart hittar jag liknande SHEIN eller bara bra festival kläder till ett rimligt pris med en snabbare leverans tid??
(Varför jag är så sent ute, är för att jag bokade biljetterna igår så har inte haft nån tid att förbereda)
Tacksam för alla tips
Citera
2024-05-23, 14:55
Moderator
evilhoneys avatar
Festival säger ju precis ingenting om vad för kläder du avser. Vad är det för festival? Musikfestival? Vilken genre? Motorfestival? Båtfestival? Pridefestival?
Citera
2024-05-23, 14:56
New Yorker kan ha en del billiga och spexiga slit- och slängkläder.
Citera
2024-05-23, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Festival säger ju precis ingenting om vad för kläder du avser. Vad är det för festival? Musikfestival? Vilken genre? Motorfestival? Båtfestival? Pridefestival?

Pålkransfestival såklart!
Citera
2024-05-23, 15:23
Medlem
ElakBolls avatar
Köp ett 6-pack toarullar och lite tejp på ICA och gå som mumie?
Citera
2024-05-23, 15:24
Medlem
OneTaps avatar
köp jeans byxor o t shirt på dressman =)
Citera
2024-05-23, 16:09
Medlem
vonblixens avatar
Är du tjej eller kille?

Var i Sverige bor du?
Citera
2024-05-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight..thoughts
Hej! Jag ska på en festival liknande föreställning nästa vecka på torsdag, alltså prick en vecka från idag. Jag hade tänkt beställa från SHEIN för dem har bra sådana kläder jag söker efter. Meeen dom kmr inte hinna komma tills på torsdag.. 9-11 arbetsdagar stod det..
så jag behöver alla tips jag kan få, vart hittar jag liknande SHEIN eller bara bra festival kläder till ett rimligt pris med en snabbare leverans tid??
(Varför jag är så sent ute, är för att jag bokade biljetterna igår så har inte haft nån tid att förbereda)
Tacksam för alla tips

Gycklare för att bryta mönstret, alla kommer att minnas dig.
Citera
2024-05-26, 14:43
Ah men vad är det för typ av musik och festival?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in