2026-08-17, 22:55
Medlem
Så vad gör Jeff Ahl just nu? Kan någon summera vad han sysslat med sedan exiten från AFS?
Citera
2026-08-19, 17:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Håller helt med!

Kassel har blivit galen verkar det som. Han har väl sett hur vänstern ingått allians med araber och andra muslimer och nu vill han också ha en bit av den arabiska väljarkakan. Kan han bara prata tillräckligt illa om Israel och judar så kan han rent statistiskt kanske attrahera några tusen såna röster - så resonerar han troligen.

Kasselstrand har förirrat sig tror jag.

Kasslestrand har väl varit dålig ända sedan han lämnade SD?
Citera
2026-08-20, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Så vad gör Jeff Ahl just nu? Kan någon summera vad han sysslat med sedan exiten från AFS?

Det står nån sida bakåt i tråden. Han driver en egen tanke-smedja (i nån annan tråd läste jag även att han lutar starkt åt att rösta på Örebropartiet i kommande val)
Citera
2026-08-20, 05:59
Medlem
Får han med sig killen i Boppers, den där pundiga välfärdsmiljardären JE å den där andra Ekerothbrorsan så kommer dom skölja över landet som en blågul tsunami.
Släng in Katerina Janouch å kungen av Kungsan också.
Det blir dunder, ge mig en valsedel nu på en gång!
Citera
2026-08-20, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sur-far
Får han med sig killen i Boppers, den där pundiga välfärdsmiljardären JE å den där andra Ekerothbrorsan så kommer dom skölja över landet som en blågul tsunami.
Släng in Katerina Janouch å kungen av Kungsan också.
Det blir dunder, ge mig en valsedel nu på en gång!

Pundig var ordet. Har länge funderat på vilket ord man ska beskriva Jan Emanuel med - och nu har vi det.
Citera
2026-08-23, 11:33
Medlem
Bor han i Örebro? Annars kan han väl intr rösta på Örebropartiet?
Citera
2026-08-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
Bor han i Örebro? Annars kan han väl intr rösta på Örebropartiet?

Alla kan rösta på Örebropartiet. Men det är lite av en bortkastad röst utanför Örebro, de siktar på 1% nationellt så de får valsedlar utlagda i hela Sverige till 2030.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in