2024-05-22, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Fan vad arg Arga Andersson är. Argare än vanligt. Tänk om hon kunde använda sin energi till nåt vettigt produktivt,
För att sedan få en ledsen uppsyn...
Citera
2024-05-22, 10:58
Medlem
Där var turken faktiskt bra och ställde på V om Ryssland.
Citera
2024-05-22, 11:09
Medlem
Musikopps avatar
Uffepuffe skiter i partiledardebatten och håller presskonferens istället. Gissar att Maggan önskar en rejäl kupa lådvin för att hantera sveket.
Citera
2024-05-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThreeHeart7.5
Alla vägar går mot trollfabriken, röstkortet åker i soppåsen om inte någon just nu lyckas övertyga mig det här är alldeles för dåligt.
Om du vill att andra ska bestämma över vad du vill är det ett bra val. Rösta på din kandidat!
Citera
2024-05-22, 11:24
Bannlyst
Åkesson har blivit lite för mycket pösmunk, han borde ta replik på Nooshi och fråga om Vänsterpartiets migrationspolitik.
Citera
2024-05-22, 11:46
Medlem
Nu har jag inte följt debatten från början men uppfattar det som att SD-trollfabriker, RYSSLAND, Klimat/miljö, energi diskuteras.

Men var är frågorna om våldet, inbördeskriget vi har?

Ja blir heligt förbannad när de undviker ämnen som mordet på Mikael och många andra oskyldiga som drabbas, att polisen nu "ger upp polisstationen i Vivalla för att det är för farligt!"
Citera
2024-05-22, 11:48
Medlem
Bra svar från Johan Pehrson, jag litar inte på någon i riksdagen.....
Citera
2024-05-22, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Hemliga,anonyma trollkonton för att sedan efter att ha avslöjats gå till obalanserad attack emot fri media är ingen politisk framgångsväg i Sverige..vilket vi kommer att se i debatt efter debatt tills memes-jimmie viker från sin nuvarande omöjliga position gällande detta.

Bra så tycker vän av demokrati och frihet.
SD tycker annat.
Haha, ja valpåverkan av afa och vänstermedia är ju "demokrati". "Fri media", ägs till stor del av,svenska skattebetalare. Klart sdare ska betala för förtalskampanjen, helt ok. Ni kommunister får väl fortsätta tjata, ingen annan bryr sig om "trollkonton" som alla partier sysslar med.
Citera
2024-05-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Bra svar från Johan Pehrson, jag litar inte på någon i riksdagen.....
Förmodligen inte ens sig själv.
Citera
2024-05-22, 12:01
Medlem
Ingen eu-debatt bara tjafs om SD
Citera
2024-05-22, 12:40
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Ingen eu-debatt bara tjafs om SD

Inget jag missade då, dvs. som väntat.
Citera
2024-05-22, 12:46
Medlem
Sorgligt spektakel. Var det någon som utvecklade vad partiet vill med EU och varför ? Alltså sakfrågor hur EU skall utvecklas.

Såg inte skiten, men dom ägnade väl hela tiden åt att försöka förolämpa någon annan. Idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in