2024-12-31, 01:17
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
De blev tyst. Skruven sprang jag i hop på bolaget is Töreboda häromdagen. Han hade damen med sig . Det såg inte ut att få någon nöd på dem
Jag tror faktiskt på han påstådde GMs kompis det blir nog inget rättsfall av det här, och om det blir det blir det isf på betydligt mildare åtalspunkter, det verkar stämma han blivit angripen av ett gäng vänner och rättsväsendet ser det mera som försvar och ett sätt försöka undkomma.
Är det någon som sett den här Jnte i Töreboda eller dess närhet sedan det här skedde?
Citera
2024-12-31, 13:05
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag tror faktiskt på han påstådde GMs kompis det blir nog inget rättsfall av det här, och om det blir det blir det isf på betydligt mildare åtalspunkter, det verkar stämma han blivit angripen av ett gäng vänner och rättsväsendet ser det mera som försvar och ett sätt försöka undkomma.
Är det någon som sett den här Jnte i Töreboda eller dess närhet sedan det här skedde?

Blir ju lite pinsamt om skruven nu vägrar att försöka matcha den manteln han vill ge sken av i bära. Citera Tupac citat kan vilken pundare som helst göra
Citera
2025-05-30, 20:50
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:

Jonte.verlar röra sog fritt o lill slet skruv vägrade står upp för sin dam..
Rimar dåligt.om.man vill leka whigga 🫣
Citera
2025-05-31, 03:57
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Jonte.verlar röra sog fritt o lill slet skruv vägrade står upp för sin dam..
Rimar dåligt.om.man vill leka whigga 🫣
ok, då stämde inte ryktena som han pajasen här i tråden skrev om någon sören lorentzon och hamid stocholms tyngsta killar var ute efter han, jag är faktiskt tveksam till de här personerna existerar, snarare en trådsanning och rykte.
Citera
2025-05-31, 12:49
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
ok, då stämde inte ryktena som han pajasen här i tråden skrev om någon sören lorentzon och hamid stocholms tyngsta killar var ute efter han, jag är faktiskt tveksam till de här personerna existerar, snarare en trådsanning och rykte.

De var nog namn tagna ur intet. Danne sketskruv måste komma upp snabbt med något nu innan han tappar ansiktet ännu mer .
Citera
2025-05-31, 13:17
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
De var nog namn tagna ur intet. Danne sketskruv måste komma upp snabbt med något nu innan han tappar ansiktet ännu mer .
känner inte han men hört namnet många gånger, och då är det inga bra slker man hört direkt, hur hamnade han i töreoda? han var ökänd i gullspång, gjorde han bort sig?
Citera
2025-05-31, 17:21
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
känner inte han men hört namnet många gånger, och då är det inga bra slker man hört direkt, hur hamnade han i töreoda? han var ökänd i gullspång, gjorde han bort sig?

Gullspång är inte särskilt stort. Det är lätt att bli. Känd där. De är en av hel släkt som haft samma namn i generationer. Även damerna tyvärr. Danne sketskruv har alltid haft en önskan att vara gangster men aldrig lyckats . Får man hämta mat på kyrkan , de kan väl knappast räknas som "Thug Life"!
Citera
2025-05-31, 18:07
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Gullspång är inte särskilt stort. Det är lätt att bli. Känd där. De är en av hel släkt som haft samma namn i generationer. Även damerna tyvärr. Danne sketskruv har alltid haft en önskan att vara gangster men aldrig lyckats . Får man hämta mat på kyrkan , de kan väl knappast räknas som "Thug Life"!
jo men anmärkningsvärt han drar till töreboda ifrån gullspång det ligger ju geografiskt inte direkt nära varandra, kan det vara så han bara klarar sig hyffsat på ställen där det bor väldigt lite folk som vet vem han är? hade han klarat av förflytta sig till mariestad eller skövde? Jag tror faktiskt inte det hade gått lika bra.
Citera
2025-05-31, 22:06
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
jo men anmärkningsvärt han drar till töreboda ifrån gullspång det ligger ju geografiskt inte direkt nära varandra, kan det vara så han bara klarar sig hyffsat på ställen där det bor väldigt lite folk som vet vem han är? hade han klarat av förflytta sig till mariestad eller skövde? Jag tror faktiskt inte det hade gått lika bra.

Vet inte vart du tittar mängder är väldigt nära
Citera
2025-05-31, 22:11
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Vet inte vart du tittar mängder är väldigt nära
jaa ja jonte är tillbaka i töreboda iaf, det är det mest anmärkningsvärda i den här historian och han verkade inte få något starff heller överhuvudtaget.
Citera
2025-05-31, 22:17
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
jaa ja jonte är tillbaka i töreboda iaf, det är det mest anmärkningsvärda i den här historian och han verkade inte få något starff heller överhuvudtaget.

Av någon anledning ville ingen vittna . Kvinnomisshandlaren Chri ( Terno) slog ju danne sketskuv syster sönder o samman men inte fan vågade lille skruven göra något .
Chris var ju så jävla korkad att han filma när ham gömde sig för snuten när de e kom o hämta han 🤣🤣🤣
Jag filmar för min säkerhet 🤣🤣🤣
Smack, uähhhä.
Jävla stolpskott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in