2024-05-19, 18:38
Medlem
jagfunderars avatar
Hej,

Kan någon logga in på Hajper *just nu* med BankID?

Jag får bara upp en ”vi uppdaterar” sida.
Är det likadant hos er?
Mvh orolig kund.
Citera
2024-05-19, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagfunderar
Hej,

Kan någon logga in på Hajper *just nu* med BankID?

Jag får bara upp en ”vi uppdaterar” sida.
Är det likadant hos er?
Mvh orolig kund.

Vad fan tror du "Uppdatering pågår! Välkommen tillbaka om en liten stund." betyder? De håller på med underhåll av sidan. Med andra ord kan ingen göra någonting på webbplatsen.

Jag hoppas innerligt inte att du besöker sidan för att gamble. Men nu förstår jag. Du har helt enkelt inte vett nog i skallen från att avstå gambling. Tyvärr dras allt för många lågintelligenta till dessa sidor. Är du spelberoende eller vad är problemet? Varför är du orolig?

Du borde söka hjälp om du nu är spelberoende. Sluta gambla. Du kommer hamna på gatan en vacker dag om du fortsätter sådär.

Har du pengar på kontot där så bör du ta ut de så snart underhållet är klart - och besök aldrig någonsin en betting sida mer i ditt liv. Vill du bli rik bör du istället starta eget företag. Se på mig, har aldrig bettat i mitt liv och är pensionär innan jag är 40.

Även om du någon dag vinner, så kommer du inte ha en aning om vad du ska göra med pengarna. Det kommer bli horor, kokain och mer gambling, tills du är luspank. Precis som alla andra gamblers i världen. Sanna mina ord.

Eller är du den där 0.01% av gamblers som (för)blir framgångsrika?

Hade gärna vela se en livestream när du besöker sidan och ser att de håller på med underhåll. För mig är det komiskt hur folk blir "spelberoende". Har aldrig sett någon få panik över sånt och det hade varit kul att se någon som du.
Senast redigerad av Ehandel 2024-05-19 kl. 19:14.
Citera
2024-06-10, 08:58
Avstängd
Bra svar ovan mig.

Ts måste va en extrem addict.

Jag är nyfiken ts hur gick det? Kan du uppdatera oss? Slutat spela? Förlorat allt? Blivit rik?
Citera
2024-06-10, 10:56
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Bra svar ovan mig.

Ts måste va en extrem addict.

Jag är nyfiken ts hur gick det? Kan du uppdatera oss? Slutat spela? Förlorat allt? Blivit rik?

Varför var det ett bra svar av ovan poster? Bara en massa skryt och skadeglädje. "Jag blev pensionär innan 40" grattis, ingen bryr sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in