Igår, 08:33
Medlem
Nu har mina blivit uppdaterade till behandlas.
Citera
Igår, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jo jag har rkt mnga r med, nr jag hade fri tillgng till a-pihp o dylikt rkte jag hela dagarna jmt. Nu kper jag sllan s rka gr fint men trttnar efter en stund drav iv misstaget

Jo iv kan g skit, jag kr oftast enbart amfetamin eller opiater iv enbart - men jag kr perioder, vilket fungerar fr mig, ven om jag vill kra konstant s man kan korta av livet mer.
Haha ja fyfan, ja det gick vl lite vl mycket a-pihp ett tag dr. Och speciellt etylfenidat nr den fanns att kpa, 🤣🤣
Citera
Igår, 14:06
Medlem
Nu har jag ftt att bda mina ordrar r inlmnade och p vg
Citera
Igår, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Gtt! D.Kanske jag ocks drar ivg en bestllning snart
Citera
Igår, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Jag blir galen p det hr! Min bestllning r fortfarande p paus samtidigt som det finns dom som bestllt efter mig som ftt sitt skickat.
Citera
Igår, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkingpin
Jag blir galen p det hr! Min bestllning r fortfarande p paus samtidigt som det finns dom som bestllt efter mig som ftt sitt skickat.

Va fan verkar ju som de skickar lite som de vill. Hoppas det lser sig under helgen!
Citera
Igår, 17:10
Medlem
Lade en stor bestllning p alla olika saker de har i torsdags (trodde de var sega fr att det var rd dag) och inte ftt bekrftelse n. Segt att ligga ute med 10k. De verkar ju har varit plitliga innan vid stora bestllningar.
Citera
Idag, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statengillarkuk
Lade en stor bestllning p alla olika saker de har i torsdags (trodde de var sega fr att det var rd dag) och inte ftt bekrftelse n. Segt att ligga ute med 10k. De verkar ju har varit plitliga innan vid stora bestllningar.
Men vafr faen! Droggerna har grillat mig och tydligen bett mig med ett litet meddelande i outlook at logga in i min email again. S efter allt det r fixat ser jag att fina k hller p med min behandling. Ber hemst om urskt fr alla utbrott och ni p k r bst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in