Citat:
Ursprungligen postat av
vonankdam
Som rubriken lyder, är nyfiken på er som köper sex, ni andra behöver inte svara med spekulationer och andra korkade antaganden.
Ni som någon gång köpt sex, har ni fru/man? Sambo? Särbo? Familj, barn?
Om man är på humör så får ni gärna kort kommentera varför ni köper sex, exempelvis singel och ful och får inte ligga annars. Alternativt gift med en tråkig fru som sldrig vill ligga osv osv...
Har partner sedan länge, kvinnlig sådan, gemensamma ungar finns också.
Betalar ibland för sex för att jag tycker väldigt mycket om sex och helt enkelt inte kan få nog av det. Får allt jag vill och lite till av min partner även om hon inte älskar att få den i rumpan men kan i övrigt inte klaga. Haft långt över 3-siffrigt "gratis" och hänger en del bland swingers så ful, nä, socialt inkompetent, nä, får inte ligga, nä etc. Förstår att dessa är populära förklaringsmodeller för de som ser ned på att betala för det men nope!
Jag betalar ibland för sex på samma sätt som du ibland betalar för ett restaurangbesök eller 2 timmar med din nageltjej. Jag är inte ett dugg brydd, full av skam, känner äckel, ånger, sorg eller annat som en del vill att man ska känna om man betalar för sex. Må vara att jag bara berättar för en del, inte alla jag träffar om vilka tjänster jag betalat för just idag givet stigmat som finns i Sverige. I övrigt är det en tjänst jag betalar för, som massage. Med det sagt är ju ett massagebesök även det ett möte mellan 2 människor och inte enbart en transaktion med förutbestämt fysiskt utbyte.
Otrogen? nej, aldrig! Men otrohet är ju något varje par själva får formulera gränserna för. En 14-åring kan se otrohet i att hans/hennes partner bara råkar titta på fel person. Som medelålders tillåter min partner mig att stoppa kuken i allt jag behagar utan att någon av oss bryr sig mer än vi gör av att hon väljer att gå till frisören istället för att låta mig klippa henne.