Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
f29.
Vad är
f29?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Vilka eventuella åtgärder kommer att vidtas?
Vad för åtgärder menar du att admin skulle vidta?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Jag har personligen sedan 2017 hävdat att SD trollar på FB. Nej, jag är inte språkrör för vänstern. Men det finns belägg på mjuk krigföring. Det ska tas på allvar av sajten som påstår sig värna om yttrandefriheten.
Vad fan snackar du om? Mjuk krigföring? Vad är det SD trollat om här?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Om anklagelserna gällande troll-fabriken är riktiga så kan du räkna med att SD med största sannolikhet har insiders här.
Du menar alltså att SD har moderatorer här när du skriver insiders? Är det korrekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Om admins hade lyssnat på kritiken och inte tillåtit att foliehatt anklagelserna mot användare störabort fokus, hade vi kommit längre..
Tyvärr
Vad/Var är kritiken?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Jag är påläst om mjuka kriget. Vad som intresserar mig är klimat där sådant förekommer. Det är ingen vinkling att nämna att sjukt mycket SD-propaganda förekommer på FB.
"Mjuka kriget", va fan är det?
Menar du att inlägg som användare skriver om SD i positiva ordalag ska räknas som propaganda?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Hur mycket kan vi se av Vänstern? Eller Miljöpariet...?
Vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Ta vilket som! "Homosexuellas förening för aga".
Vad är det för förening? Har jag aldrig hört talas om.
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Varför har just SD:s ideologiska rötter fått fäste här?
Det beror nog på att de har varit jagade och hotade i alla år. När de har sagt sina åsikter så har de förlorat sina jobb osv. Då vänder man sig till en plattform där man får säga sina åsikter och respekteras för det.