I en video där han pratade om sina kritiker så sa han att han inte förstod hur människor kunde kolla på hans videos och känna att de hade rätten att ge honom kritik. Han sa:
"Vem fan är du, vad gör du här, stick härifrån". Sen fortsatte han med att kolla på Chrippa och dissekera allt han sa och gjorde för att kunna ge så mycket kritik som möjligt. Chrippa och Linnea känner exakt så om honom:
"Vem fan är du, vad gör du här, stick härifrån”. Inte någon gång under processen där han bestämde sig för att köra det försvaret, spelade in det, redigerade och klippte ihop det, reflekterade han över hyckleriet och ironin i det hela. Han har ingen som helst grepp om vad som är rimligt och rättvist beteende.
Ironiskt nog så var det exakt så Chrippa sa en gång om småkreatörer som gör videos om honom. Jag vet inte vilket som är mest tragiskt, att han har gått och direktkopierat Chrippas uttalande eller om han säger det utan att förstå hyckleriet och ironin det hela. Han har nog säkert bara hört Chrippa säga det om honom och istället för att ta åt sig så har han bestämt sig för att kopiera det och rikta det mot sina kritiker istället. Det var ganska nära i tid till varandra också. Allt han gör och säger är en kopierad från andra.
Nu har han även börjat hota människor som skriver kritiska kommentarer genom att säga att han ska gå knacka på hem hos dem. Han är såååååå arg. Sveriges mest kränkta youtuber. Även det har han kopierat från Leonidazz. Ja, bra ide! Gå och knacka på hem hos folk. Han kanske kan fråga Anjo om Leonidazzz telefonnummer, han kanske kan få lite tips och råd om hur man gör sånt. Eller vet han redan sånt från dina gamla Nazistdagar.
Han tycker att han ska få göra förnedrande "analyser" som är designade att förnedra en annan person för andras underhållning. Men själv tål han absolut ingen kritik överhuvudtaget.
Jag tror aldrig han har slutat vara Nasizt, han är för kränkt för att ha slutat. När en man är sårad, kränkt och har dåligt självkänsla så hittar han personer från det andra könet och andra raser som han tycker är sämre. Han säger själv att han har varit Nazist men att han inte är det längre. Det köper jag inte, han är för sårad och kränkt för att han skulle ha släppt såna tankar helt. I hans värld så är det så att oavsett hur dålig han är så är han åtminstone inte svart, invandare, jude eller kvinna. Att den här människan nu skulle vara antirasist och feminist köper jag inte ett dugg.
Nån skrev att några av hans positiva kommentarer han får på YT måste vara ironiska ibland. Det är nog en hel del som skriver ironiska kommentarer som han gillar och tackar för. Det vet jag med all säkerhet.
Han är bara en kopierare. Sättet han pratar om konspirationsteoretiker och troende är också väldigt intressant. Jag har också varit ateist i större delen av mitt liv, men blivit mer av en agnostiker på senare tid. Men även när jag var ateist så pratade jag inte om troende på det sättet. Han försöker få det till att troende bara är dumma som tror på en sagohistoria. Men tro handlar om så mycket mer än det och det är helt andra faktorer som spelar in än intelligens. Till exempel var och när man är uppvuxen och vad ens föräldrar och omgivning har för tro, och vilka upplevelser man har haft i livet. Sånt bör man ha förståelse för även om man är ateist . Iallafall, det jag försöker säga är att man märker att han bara kopierar och säger saker som han tror kommer få honom att se smartare ut än andra, han har ingen som helst grundförståelse för hur världen och människorna i den fungerar. Han försöker säga att han är en sån som tror på vetenskapen (vilket för den delen också är en typ av tro), men de vetenskapliga studier han har nämnt har han feltolkat och uppenbarligen inte läst ordentligt, om han ens har läst dem överhuvudtaget. Han har alltså bara valt att säga att han tror på vissa saker men inte andra utan att ha djupare förståelse av nån av dem.
Flashbackare, konstipationteoretiker och troende är dumma, och killar som han anser är fega har en vagina istället för bollar. Han lever i en förenklad och svart och vit värld, där han tror att han kan påstå sig vara på en viss sida där han tror att han kan framstå som en vettigare människa. Men "Motvikten", vi ser vem du är, och du är allt annat än en motvikt som ser på saker på ett nyanserad sätt. Men vi tackar dig för att du bjuder på dig själv och saknar självinsikt
Jag älskar hans banner på youtube där han har satt en hjärna på den sidan av vågen som ska representera honom. Jag skrattar lite för mig själv varje gång jag ser den, desperationen hos denna människa är enorm.
Det som är intressant med hans kanal är att han är som han är. Man tänker att man ska sluta se skiten men man kan inte låta bli att gå in och se vad idioten har för sig och på vilket sätt han sitter och försvarar sig mot kritik, vilket bara blir en större och större del av hans kanal.
Lördagsskålen 12: Kom o tänka på ett citat.
"When you hade made it clear how mutch you hate pedophiles five times in a row. Then you are the pedophile. Im pretty sure thats how that works." - Emma Vigeland.