Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Motvikt har släppt Frukostbordet 75, där han hyllar Jockiboiiis "bröllop".
Det var en tittarsuccé och det var så mycket kärlek från jockiboiii att han blev alldeles till sig. Vidare framför den lilla trollkarlspysslingen sina djuplodande psykologiska teorier om alla som har mage att kritisera sändningen; och landar i slutsatsen att kritikerna är sorgliga varelser utan eget liv.
Den deltidsskoförsäljande dvärgen UNDRAR HUR VISSA MÄNNISKOR KAN HA ÅSIKTER OM NÅGON DE INTE ENS KÄNNER?
Det nazistsympatiserande och kvinnohatande missfostret Daniel "Motvikt" Karlsson hade emellertid INGA SOM HELST PROBLEM ATT SJÄLV DREVA OCH HATA MOT BÅDE LINNÉA OCH CHRIPPA NÄR DET BEGAV SIG- trots att han inte kände dessa människor överhuvudtaget!
Dåren är så äckligt falsk och oärlig att man tappar andan.
Du sätter verkligen orden när det gäller gubbslemmet. Jag lyssnade för någon dag sedan på en lång podd, från Medvikt, som handlade om just detta gubbsjuka äckel. När han gjorde bloggar baserade på unga influensers, bl.a Amanda (glömt efternamnet) som vid tiden var 15 år. Så kom jag på, hur gammal är Daniel Karlssons egen dotter? Är inte hon i 15-16 årsåldern? Vad skulle han tycka om t.ex Anjo uttalade sig om henne på samma sätt. Jag menar dom delar ju definitivt samma syn på kvinnor. 1800-talet skriker rakt ut och undrar när dom kommer tillbaka, och vi normalbegåvade hade gärna satt dom i en tidsmaskin och skickat tillbaka dom på dirr.