2025-05-29, 19:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Och du verkar hellre håna och förlöjliga män än att lyssna på dem och försöka förstå.

Din och många andra kvinnors attityder visar med all tydlighet varför många män blir antifeminister och söker sig till manosfären.

Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Inga väcker så mycket kvinnohat som kärringmaffian här på forumet. Man vet ju inte om man skall skratta eller gråta åt eländet. De är sååå smarta och ändå fattar de inte att de kastar bensin på lågorna. De framställer ju sig själva som dryga besserwissrar som skall läxa upp män.

Klassiskt för kvinnohatare att skylla mäns beteende på kvinnorna.
Citera
2025-05-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Nu är det ju kvinnornas arroganta beteende här på forumet som göder kvinnohat.

Keep up the good work!
Citera
2025-05-29, 19:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nu är det ju kvinnornas arroganta beteende här på forumet som göder kvinnohat.

Keep up the good work!

Näähhh!! Är det så???

Jamen så är det nog. Män är så lättkränkta att när det påtalas varför så många kvinnor svarar 'björnen' måste de genast hata kvinnor ännu liiiiite mer.

Du med Jaques!!!! Keep up the good work!!!
Citera
2025-05-29, 19:57
Medlem
Citat:
Näähhh!! Är det så???

Jamen så är det nog. Män är så lättkränkta att när det påtalas varför så många kvinnor svarar 'björnen' måste de genast hata kvinnor ännu liiiiite mer.

Du med Jaques!!!! Keep up the good work!!!

Män skall kräla för kvinnor, eller hur?
Citera
2025-05-29, 20:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Män skall kräla för kvinnor, eller hur?

Kvinnor ska kräla för män, eller hur? OCH hålla käften om det, eller hur?
Citera
2025-05-29, 20:28
Medlem
Citat:
Kvinnor ska kräla för män, eller hur? OCH hålla käften om det, eller hur?

Jag tycker till skillnad från dig att det är fel att ett kön skall kräla för det andra men du tycker ju att män skall kräla för kvinnor, vilket jag opponerar mig emot.
Citera
2025-05-29, 20:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag tycker till skillnad från dig att det är fel att ett kön skall kräla för det andra men du tycker ju att män skall kräla för kvinnor, vilket jag opponerar mig emot.

Jag tycker till skillnad från dig att det är fel att ett kön skall kräla för det andra men du tycker ju att kvinnor skall kräla för män och hålla käften, vilket jag opponerar mig emot.
Citera
2025-05-29, 20:35
Medlem
Citat:
Jag tycker till skillnad från dig att det är fel att ett kön skall kräla för det andra men du tycker ju att kvinnor skall kräla för män och hålla käften, vilket jag opponerar mig emot.

Så fantasilös du är. Kan du inte komma på några egna förolämpningar?
Citera
2025-05-29, 20:59
Medlem
Citat:

Klassiskt för manshatare att skylla kvinnors beteende på männen.
Citera
2025-05-29, 21:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Så fantasilös du är. Kan du inte komma på några egna förolämpningar?

Nämen asså, jag är så dålig på att trolla sönder trådarna så jag härmar dig ett tag tills jag lärt mig hur man gör.

Du måste ju ha svart bälte i trolla sönder trådar.
Citera
2025-05-29, 21:24
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Jag minns inte vad jag frågade exakt. Att jag glömde att ta med frågan är ingenting som reducerar min trovärdighet nämnvärt på det här forumet för alla kan se att jag är ärlig när jag diskuterar. Du däremot, är extremt oärlig eftersom du bryr dig bara om ChatGPT:s svar när ChatGPT säger något som stödjer det du säger.
Glömde? Du är ju en minnesmästare som kan memorera minst 10 000 siffror i en viss följd på kort tid.

Ta nu några djupa andetag och sen kommer ditt minne tillbaka och då kan du skriva in frågan till ChatGPT.

Citat:
Du har ju avfärdat tidigare bilder som jag har tagit ifrån ChatGPT där du kunde ta del av både frågorna som jag frågade till ChatGPT+ svaren som ChatGPT gav. Du bryr dig bara selektivt om ChatGPT:s svar.
Du skrev t ex ”kön” och inte ”skillnader i kön” i din fråga till ChatGPT. Klart som fan att du fick det svar du hade hoppats på.

Citat:
Min poäng var dock:
Att bemöta en felaktig uträkning av trådskaparen där hon även insinuerar att det är farligare att möta en man än en björn är ju inte orimligt på något sätt.

Den här sammanfattningen summerar det hela väldigt väl:
Vilket svar får du från ChatGPT om du ställer frågan ”Det finns en hypotetisk fråga om man hellre vill möta en björn än en man i skogen. Vad är syftet med denna frågeställning?

Det gäller att ge ChatGPT klara och tydliga instruktioner, i annat fall kan man få svar som avviker mer eller mindre från allmänt vedertagna fakta.
Senast redigerad av lupac 2025-05-29 kl. 21:44.
Citera
2025-05-29, 21:43
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Varför så många kvinnor svarar 'björnen'.

Alltså ni män här är måste vara totala jävla invalider. Är det era assistenter som skriver åt er? Själva sitter ni bara och dreglar och grymtar och pekar.

Jo jag tror alla förstår varför kvinnor väljer björnen. Precis som man förstår varför ett barn som blev biten av en hund är rädd för hundar långt upp i vuxen ålder.

Det är svårt för kvinnor att överkomma sina känslor av rädsla och utsatthet, eftersom ni är så känslostyrda och ängsliga. Det är den där förbannade evolutionspsykologin som gör sig påmind igen, som feminster vägrar att ta på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in