2024-12-30, 21:26
Bannlyst
Själv möter jag vad som helst hellre än en feminist i skogen, på gatan, i affären osv osv.
Citera
2024-12-30, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fullständigt infantilt kvinnotrams!

Det säger det bara för att det är populärt. Unga kvinnor kan inte tänka självständigt och går alltid i flock. Som vanligt ska man aldrig lyssna på vad kvinnor säger, utan se på vad de gör. En intressant kanal om detta med bear vs. man:

https://www.youtube.com/watch?v=v0D9c6uUc24
Det gör även män. Bara autister kan tänka själva
Citera
2024-12-31, 01:59
Medlem
Om en timma och fem minuter är det precis 21 år sedan min fästmans syster hittades mördad av sin sambo som ströp ihjäl henne med ett hundkoppel. Gott nytt år antifeminister och kvinnohatare.
Citera
2024-12-31, 13:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om en timma och fem minuter är det precis 21 år sedan min fästmans syster hittades mördad av sin sambo som ströp ihjäl henne med ett hundkoppel. Gott nytt år antifeminister och kvinnohatare.

Fyfan, så oerhört sorgligt. Jag beklagar för hennes skull och att ni runtomkring har behövt leva med detta.

Kram och Gott Nytt År ♥️
Citera
2024-12-31, 15:30
Avslutad
Ännu mer känsloskit.

Buhuuuu.

Världen är inte rättvis. Skit händer. Döden kan vara bättre än den psykiska terror kvinnor kvinnor bedriver i toxiska förhållanden som drivit horder av män till självmord tex.

Nämde jag att kvinnor borde sluta välja fel män? Nej just det de trevliga och snälla är knappt önskvärda just det ja.
Hur många ggr har det debatteras här?

Måste vara jävligt gött att leva utan något som helst eget ansvar överhuvudtaget.

Fuck er jävla nyår feministhaggor.
Citera
2024-12-31, 16:33
Avslutad
Citat:

99,9% av alla falskanmälningar av våldtäkt görs av kvinnor. Ett mycket större problem än din jävla hittepåsyrra.

Gott nytt år feministsvin och manshatare.
Citera
2025-01-01, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
99,9% av alla falskanmälningar av våldtäkt görs av kvinnor. Ett mycket större problem än din jävla hittepåsyrra.

Svärsyster.
Citera
2025-01-01, 19:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

Du är så jävla motbjudande ditt äckliga muslimhelvete.

De få falskanmälningarna blir nedlagda direkt/leder inte till något.
Citera
2025-01-01, 21:32
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:

Varför tar du upp det här?
Citera
2025-01-01, 21:46
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH

För att understryka varför majoriteten kvinnor världen över svarar "björnen".
Citera
2025-01-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH

För att visa att det är lika obehagligt för en kvinna att möta en okänd man som det är att möta en björn.
Sen kan man relativisera att björnen är en ensam unge som kanske är skadad och mannen är gammal som knappt kan gå i det oändliga.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-01-01 kl. 22:37.
Citera
2025-01-01, 22:27
Avslutad
Ingen tror på ert skitsnack, sorry.

Fö, även om det skulle varit så, så skiter vi fullständigt i vilket, vi bara gapflabbar åt hysteriska feministkärringar.
Er hysterika - era problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in