2024-05-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TradingQueens
Många interesting discussions om droger bögar använder. tror det finns en bög för varje drog. Kanske röker inte bögar lika mycket? Gillar väl att vara uppåt? Inte kul med gruppis om helt nedrökt. Inte heller kul för dansgolvet. Im not an expert, bara gissningar här.

Namnet på personen är N*v*d J*l*lz*deh (vet detta för att nån med koppling till området på söder där han greps berättat detta för mig). Tydligen veckans snackis detta. Säkert många i den telefonboken som är the worrying kind just nu.

Googlar man förnamn + klubb eller + festfixare kommer hans stagename upp. Googlar man hans stagename kommer hans namn upp som han heter i folkbokföring. Hitta en intressant grej.
Han verkar inte häktad, men greps med grejer i jackan, och husrannsakan gjorde. sen flyttade han mystiskt den 1 maj. Någon/några dar efter att han greps.

kanske bodde i 2a hand? Antar att den som äger en lägenhet underrättas vid husrannsakan?
Speciellt om det hyrs möblerat. Flytten är väldans konstig slump iallafall.

Vad händer nu? släppt för att de spanar på han? ska bli intressant att följa. Har tyvärr ingen tillgång till hans liv eller nätverk

Citat:
5 X *a
1 x *i

och klubben...tror det är mer en bar är ett ställe Oyster vid hornstull. Tydligen ingen diskret insats direkt, och jag fattar det som att n*v*d är en tydlig profil där. Rätt många vet om det här. Många som såg.
Så strange att inte namnet skrivits fler gånger.

Detta lät intressant - kul att få det relativt bekräftat med namnet. Antar att det hände på Hornhuset då om jag inte har fel? Där vet jag att många mediemänniskor från närliggande mediehus hänger efter jobbet - konstigt att inte fler medier tagit upp detta?

Och intressant med flytten - skulle vara intressant att veta varför. Som jag skrev tidigare i tråden begärde jag ut uppgifter på honom via personnummer från polisen och som jag läste lite senare så verkar han ju varit i domstolen för detta - så en FUP borde gå att få ut?
Citera
2024-05-18, 18:12
Medlem
Finns namnen med riktig masknkning på de misstänkta? Ev bilder så man ser förfallet?
Citera
2024-05-20, 17:57
Medlem
Nu kommer det lite nya nyheter i fallet - en känd svensk popstjärna verkar knytas till en bordell med transexuella enligt Stoppa Pressarna

https://stoppapressarna.se/svenskt/p...-transsexuell/

Detta efter att man börjat granska "kokainkungen" (N*vid K*biri - 46 *a)

Någon som har något på detta?
Citera
2024-05-20, 18:20
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egosatsaren
Nu kommer det lite nya nyheter i fallet - en känd svensk popstjärna verkar knytas till en bordell med transexuella enligt Stoppa Pressarna

https://stoppapressarna.se/svenskt/p...-transsexuell/

Detta efter att man börjat granska "kokainkungen" (N*vid K*biri - 46 *a)

Någon som har något på detta?
Citat:
Citat:
Inför vänner har sångaren berättat att han ”skäms som en hund” och att köpet av den prostituerade var en ”engångsgrej”.

Det ska vara en transsexuell person som artisten köpt sex av och sångaren har berättat för sina förtrogna att han ”var nyfiken och ville prova på”.

Stjärnan är en av Sveriges mest populära artister och förekommer flitigt i tv, han har en framtoning som ”helylle” och om han döms för sexköp kan det bli förödande för karriären.
Citera
2024-05-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Citat:

Är fan för dålig på svenska kändisar... Lär ju inte vara någon asfolklig?
Citera
2024-05-20, 18:53
Medlem
Hm. Om man kollar de tidigare artiklarna om Kokainkungen N*V*D J*l*lz*d*h
(* a *i * a *a *a *e ) så finns det en person som förekommer från en av sveriges mest kända familjer. = helylle. Personen behind stoppa pressarna brukar anonymisera personer som han i andra artiklar skriver ut namnet på. Så det blir som en gissningslek. Har jag räknat ut iallafall. Om det är DEN personen så ligger han och övriga familjemedlemmar risigt till. Vänsterprofilerna lär inte vara nådiga. Stoppa pressarna har också i en artikel skrivit att en av sveriges mest kända artister bytte till sig frigång från en 'mindre förseelse' mot information om kungen. Men frågan är om det kan vara samma händelse. Anses sexköp verkligen som en mindre förseelse i sverige?
Citera
2024-05-20, 20:09
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Hm. Om man kollar de tidigare artiklarna om Kokainkungen N*V*D J*l*lz*d*h
(* a *i * a *a *a *e ) så finns det en person som förekommer från en av sveriges mest kända familjer. = helylle. Personen behind stoppa pressarna brukar anonymisera personer som han i andra artiklar skriver ut namnet på. Så det blir som en gissningslek. Har jag räknat ut iallafall. Om det är DEN personen så ligger han och övriga familjemedlemmar risigt till. Vänsterprofilerna lär inte vara nådiga. Stoppa pressarna har också i en artikel skrivit att en av sveriges mest kända artister bytte till sig frigång från en 'mindre förseelse' mot information om kungen. Men frågan är om det kan vara samma händelse. Anses sexköp verkligen som en mindre förseelse i sverige?

Så vem är personen som köpt sex av en transsexuell prostituerad?
Citera
2024-05-22, 15:34
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Så vem är personen som köpt sex av en transsexuell prostituerad?
Precis ! Vem är det? Frågan förtjänar egentligen en egen tråd.
Citera
2024-05-22, 23:14
Medlem
Det lär vara Måns Z..
Citera
2024-05-23, 19:46
Medlem
SP har lagt upp denna bild i en artikel knuten till sexköpet - https://ibb.co/wLPGRWT
Någon som vet om det är en kändis? Ingen koll känner inte igen..
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...-missforstand/
Citera
2024-05-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egosatsaren
Detta lät intressant - kul att få det relativt bekräftat med namnet. Antar att det hände på Hornhuset då om jag inte har fel? Där vet jag att många mediemänniskor från närliggande mediehus hänger efter jobbet - konstigt att inte fler medier tagit upp detta?

Och intressant med flytten - skulle vara intressant att veta varför. Som jag skrev tidigare i tråden begärde jag ut uppgifter på honom via personnummer från polisen och som jag läste lite senare så verkar han ju varit i domstolen för detta - så en FUP borde gå att få ut?

Tydligen drev han en ny festival som tog plats på stadion igår lördag med Carola och Pernilla Wahlgren på scen. Till och med Dominika Peczynski hann spy ner scenen under Army of Lovers uppträdande! Ungefär 3000 besökare vilket måste vara en flopp när arenan tar 15000??
Citera
2024-05-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NetProwler88
Tydligen drev han en ny festival som tog plats på stadion igår lördag med Carola och Pernilla Wahlgren på scen. Till och med Dominika Peczynski hann spy ner scenen under Army of Lovers uppträdande! Ungefär 3000 besökare vilket måste vara en flopp när arenan tar 15000??

Driver du? kollade in drömmen-festivalen och de verkar samarbeta med Stockholm stad hahahahah. Har staden ingen koll? hyr ut en arena till en misstänkt langare, samtidigt som de förespråkar ett krig mot knarket på krogarna. Spydde dominika? finns det film? vill man se det? haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in