Citat:
Många interesting discussions om droger bögar använder. tror det finns en bög för varje drog. Kanske röker inte bögar lika mycket? Gillar väl att vara uppåt? Inte kul med gruppis om helt nedrökt. Inte heller kul för dansgolvet. Im not an expert, bara gissningar här.
Namnet på personen är N*v*d J*l*lz*deh (vet detta för att nån med koppling till området på söder där han greps berättat detta för mig). Tydligen veckans snackis detta. Säkert många i den telefonboken som är the worrying kind just nu.
Googlar man förnamn + klubb eller + festfixare kommer hans stagename upp. Googlar man hans stagename kommer hans namn upp som han heter i folkbokföring. Hitta en intressant grej.
Han verkar inte häktad, men greps med grejer i jackan, och husrannsakan gjorde. sen flyttade han mystiskt den 1 maj. Någon/några dar efter att han greps.
kanske bodde i 2a hand? Antar att den som äger en lägenhet underrättas vid husrannsakan?
Speciellt om det hyrs möblerat. Flytten är väldans konstig slump iallafall.
Vad händer nu? släppt för att de spanar på han? ska bli intressant att följa. Har tyvärr ingen tillgång till hans liv eller nätverk
Namnet på personen är N*v*d J*l*lz*deh (vet detta för att nån med koppling till området på söder där han greps berättat detta för mig). Tydligen veckans snackis detta. Säkert många i den telefonboken som är the worrying kind just nu.
Googlar man förnamn + klubb eller + festfixare kommer hans stagename upp. Googlar man hans stagename kommer hans namn upp som han heter i folkbokföring. Hitta en intressant grej.
Han verkar inte häktad, men greps med grejer i jackan, och husrannsakan gjorde. sen flyttade han mystiskt den 1 maj. Någon/några dar efter att han greps.
kanske bodde i 2a hand? Antar att den som äger en lägenhet underrättas vid husrannsakan?
Speciellt om det hyrs möblerat. Flytten är väldans konstig slump iallafall.
Vad händer nu? släppt för att de spanar på han? ska bli intressant att följa. Har tyvärr ingen tillgång till hans liv eller nätverk
Citat:
5 X *a
1 x *i
och klubben...tror det är mer en bar är ett ställe Oyster vid hornstull. Tydligen ingen diskret insats direkt, och jag fattar det som att n*v*d är en tydlig profil där. Rätt många vet om det här. Många som såg.
Så strange att inte namnet skrivits fler gånger.
1 x *i
och klubben...tror det är mer en bar är ett ställe Oyster vid hornstull. Tydligen ingen diskret insats direkt, och jag fattar det som att n*v*d är en tydlig profil där. Rätt många vet om det här. Många som såg.
Så strange att inte namnet skrivits fler gånger.
Detta lät intressant - kul att få det relativt bekräftat med namnet. Antar att det hände på Hornhuset då om jag inte har fel? Där vet jag att många mediemänniskor från närliggande mediehus hänger efter jobbet - konstigt att inte fler medier tagit upp detta?
Och intressant med flytten - skulle vara intressant att veta varför. Som jag skrev tidigare i tråden begärde jag ut uppgifter på honom via personnummer från polisen och som jag läste lite senare så verkar han ju varit i domstolen för detta - så en FUP borde gå att få ut?