2024-05-12, 20:10
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Du får ställa upp som frivillig att bli spottad i ansiktet. Viktigt att visa ditt stöd för Israel i dessa tider.
Du har redan fått kritik för att du skriver obegripligt.
Citera
2024-05-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Du får ställa upp som frivillig att bli spottad i ansiktet. Viktigt att visa ditt stöd för Israel i dessa tider.

Får snarare intryck av att han är en av spottarna.
Citera
2024-05-13, 04:40
Medlem
senhackarens avatar
Tja. Dessa antigoyimister. Och sen ser högerkristna upp till judar.
Citera
2024-05-13, 07:25
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är ju extrema grupper och de får mer skit från den Israeliska polisen än vad extrema grupper i ex Sverige får. Se bara hur vänster-nazisterna springer runt och supportar islamistisk terror och hotar judar på en extrem nivå i Malmö.

Se hur NMR för några år sedan var runt och härjade.

Vad är det för länder som kritiserar Sverige för våra extrema grupper?

Vad bestod deras härjningar av? Spottade dessa på icke-svenskar?

Nej inget görs mot judar som spottar mot landets inhemska kristna befolkning i Israel, inte heller mot kristna turister eller andra besökare. Fast de spottar och verkar förakta kristna (och förmodligen alla icke-judar, kanske t.o.m sekulära judar) så har de lätt att acceptera amerikanskt pengabistånd som hjälper dem att finansiera deras höga levnadsstandard. Men de ser det väl som en rättighet att parasitera på andra folk.
Citera
2024-05-14, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
De arresterar förövarna.

https://edition.cnn.com/2023/10/04/m...ntl/index.html

Det vi ser är din judiska spegelbild. Rasistiska judar, klart de finns. Men de är en minoritet. Precis som du och ditt anhang är minoritet i Sverige.

Rasistiska judar är inte en minoritet på samma nivå som NMR etc. De är enormt många jämförelsevis. Det är för att deras rasism är inrotad i sionismen. Vi alla är goyim och som boskap för dem.
Citera
2024-05-14, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Rasistiska judar är inte en minoritet på samma nivå som NMR etc. De är enormt många jämförelsevis. Det är för att deras rasism är inrotad i sionismen. Vi alla är goyim och som boskap för dem.

Nej de är inte det. Dock Klart är de fler än NMR. Du har tre extrem partier Israel och de har 13 mandat tillsammans (11 Procent).

Den är inte inrotad i sionismen - Du har allt från Revosionist sionism, national sionism, Labor Sionism och Liberal sionism.
Citera
2024-05-14, 06:53
Medlem
Postade samma för någon månad sen.
Efter det så har jag sett massa videos där judarna attackera kristna. Ingen vågar blanda sig i heller och när polisen kommer så avvisar dom den kristna och gör inget mot GM.

Det här ju förändrat min syn på Israel och judarna eftersom jag trodde dom levde i harmoni men det förändringar inte min åsikt gällande Hamas. Israel gör fortfarande rätt där.
Citera
2024-05-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Postade samma för någon månad sen.
Efter det så har jag sett massa videos där judarna attackera kristna. Ingen vågar blanda sig i heller och när polisen kommer så avvisar dom den kristna och gör inget mot GM.

Det här ju förändrat min syn på Israel och judarna eftersom jag trodde dom levde i harmoni men det förändringar inte min åsikt gällande Hamas. Israel gör fortfarande rätt där.

Det går att googla så ser man att det där diskuterats i över 20år och det är en liten grupp. Dessutom agerar polisen.

ex

"Five people were arrested in October, accused of spitting at people or churches. The Latin Patriarchy of Jerusalem said Sunday on X that it “condemns the unprovoked and shameful assault” on Schnabel."

"the Jerusalem police have begun to take this seriously. By August, 16 investigations had been opened into such incidents and 21 arrests and detentions had been carried out, with officers dressing as priests and monks to catch those harassing Christians in the Old City. Now a special investigative team is to be formed to tackle the problem further."

Det har varit en ökning under senaste tiden. Troligen beror det på att Likud (Nethanyahu) allierade sig med Israels version av "nazistiska" partier. Till ex Itmar Ben-Gvir tyckte inte spottandet inte var så farligt. Nethanyahu fördömmer det hela.
Citera
2024-05-14, 08:52
Medlem
Citat:
Det går att googla så ser man att det där diskuterats i över 20år och det är en liten grupp. Dessutom agerar polisen.

ex

"Five people were arrested in October, accused of spitting at people or churches. The Latin Patriarchy of Jerusalem said Sunday on X that it “condemns the unprovoked and shameful assault” on Schnabel."

"the Jerusalem police have begun to take this seriously. By August, 16 investigations had been opened into such incidents and 21 arrests and detentions had been carried out, with officers dressing as priests and monks to catch those harassing Christians in the Old City. Now a special investigative team is to be formed to tackle the problem further."

Det har varit en ökning under senaste tiden. Troligen beror det på att Likud (Nethanyahu) allierade sig med Israels version av "nazistiska" partier. Till ex Itmar Ben-Gvir tyckte inte spottandet inte var så farligt. Nethanyahu fördömmer det hela.

Alla länder har sina rövhål det kan vi alla hålla med om och Israel är inget undantag. Klart det finns grupper där som hatar kristna.
Men när det tar en judisk reporter 5 min innan han blir attackerad så är det ett problem och anledningen till att det inte var en slump är att det blev så mycket han blev tvungen att avbryta sin undersökning i förtid.
Dessutom så verkar det inte heller kopplad till en viss typ av judar heller utan blandade judar.
Vi snackar unga snygga judiska tjejer som har jag sett som attackera med sjuklig aggressivt, äldre tanter i alla åldrar men också män i åldrar.

Även om 99% inte bryr sig så är det ändå tillräckligt stort när man kan gå undercover och bli attackerad inom 5 min.
Citera
2024-05-14, 09:02
Medlem
Barentss avatar
Ja ett Treblinka där de tyska vakterna spottade på en hade varit fruktansvärt.

Det finns många judar i just Israel som är extremister och på inget sätt bättre än extremist-araber t.ex. Religion ger inte alltid lugn och ordning. Möjligen svensk religion, som går ut på att ta hand om andra och knappt synas.
Citera
2024-05-14, 13:05
Medlem
Citat:
Nej de är inte det. Dock Klart är de fler än NMR. Du har tre extrem partier Israel och de har 13 mandat tillsammans (11 Procent).

Den är inte inrotad i sionismen - Du har allt från Revosionist sionism, national sionism, Labor Sionism och Liberal sionism.

Dina siffror bekräftade precis det jag sa. Att de är enormt många jämförelsevis.

Inte fan har vi NMR med och styr heller.

Så säg inte nej.
Citera
2024-05-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Dina siffror bekräftade precis det jag sa. Att de är enormt många jämförelsevis.

Inte fan har vi NMR med och styr heller.

Så säg inte nej.

Ja sa nej till din antisemitiska smörja!

"Det är för att deras rasism är inrotad i sionismen. Vi alla är goyim och som boskap för dem."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in