2024-05-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Ragga brudar.

Åk till mallis 2v all incl o sätt på alla sugna morsor som hänger med sina trista män vid poolen. Händer mig varje år att morsorna är otrogna med mig mot sina män underbart!

I dina drömmar. Problemet med den där tanken är att man förutsätter att männen de är gifta med slutat vara de populära killarna från högstadiet och blivit nåt annat bara för att de är lite äldre.
Citera
2024-05-11, 19:40
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag är en man i 30-års åldern som är helt ensam. Alltså ingen som jag kan höra av mig till.

Jag kommer förmodligen att göra en liten resa utomlands i sommar och gå på fotboll här hemma ensam. Men jag skulle vilja hitta en gemenskap med andra människor. Vart kan jag göra det i sommar? Vill inte vara ensam en hel sommar igen. Helst skulle man ju vilja träffa en partner men det är nog för sent för mig att göra det känns det som. Har ingen erfarenhet av tjejer alls.

Några förslag?

Jag som också har varit ensam i långa perioder botade ensamheten genom att söka till matlagningskurser i något av alla studieförbund som finns över hela Sverige.
Där möter man andra som också är ensamma, många fina tjejer där som också tröttnat på ensamheten och hela tiden komma hem till en tom lägenhet efter jobbet, alla umgås utan prestige och man får hålla på med något praktiskt som är intressant (Om man nu gillar matlagning) Vips, så har du snart nya bekanta och kanske finns någon där som du klickar lite extra med .
Kurser finns ju i allt möjligt. Rekommenderas !
Senast redigerad av Upplyften 2024-05-11 kl. 19:43.
Citera
2024-05-11, 20:11
Medlem
NegernsDofts avatar
Vf skulle det vara försent vid 30 haha. Det bästa med att utgå ifrån en kass situation är att du inte har något att förlora. Det värsta som kan hända är det som redan händer i passivt läge. Rekommenderar att ta upp en produktiv hobby som du satsar 110% på, mitt tips är en kampsport
Citera
2024-05-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Vilket lag håller du på i fotboll? Har de en supporter-kultur så kn du finna gemenskap där. Åk till stranden när det är väder. Festivaler brukar det vara i flera städer Midsommar-dans. Bor du något så nära Västerås så kom hit på raggarträffen. Någonstans kan du nog träffa nån. Har du inga föräldrar eller syskon?
Ett av de stora Stockholmslagen. Men det är ju inte bara gå dit och få vänner precis som det inte bara är att gå in på Tinder och hitta en dejt.

Jo jag har föräldrar och syskon men dom bryr sig inte om mig. Skulle säkert inte ens orka gå på min begravning.
Citera
2024-05-11, 21:01
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Jag är en man i 30-års åldern som är helt ensam. Alltså ingen som jag kan höra av mig till.

Jag kommer förmodligen att göra en liten resa utomlands i sommar och gå på fotboll här hemma ensam. Men jag skulle vilja hitta en gemenskap med andra människor. Vart kan jag göra det i sommar? Vill inte vara ensam en hel sommar igen. Helst skulle man ju vilja träffa en partner men det är nog för sent för mig att göra det känns det som. Har ingen erfarenhet av tjejer alls.

Några förslag?
Jag går ut på krogen skälv ibland. Märks inte ens brukar sluta med ett hångel och ibland har det till och med slutat med att jag blivit hembjuden. Annars umgås med familj. Ta kontakt med gamla vänner.
Citera
2024-05-11, 21:24
Citat:

Några förslag?
Hitta en hobby?
Citera
2024-05-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag går ut på krogen skälv ibland. Märks inte ens brukar sluta med ett hångel och ibland har det till och med slutat med att jag blivit hembjuden. Annars umgås med familj. Ta kontakt med gamla vänner.
Jag har gjort det några gånger också men det har inte lett till något, ganska svårt att komma i kontakt med folk särskilt i Sverige. Pub crawls utomlands har varit roligt. Familj har jag ingen tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av InteTedKaczinsky
Hitta en hobby?
Ja jag måste ha fler, de jag har haft har jag tröttnat på.
Citera
2024-05-11, 22:08
Medlem
Citat:
Jag har gjort det några gånger också men det har inte lett till något, ganska svårt att komma i kontakt med folk särskilt i Sverige. Pub crawls utomlands har varit roligt. Familj har jag ingen tyvärr.

Ja jag måste ha fler, de jag har haft har jag tröttnat på.

Jag brukade komma dit as pajj och sedan tog jag med mig en fickplunta som jag hävde i mog sprit så var det bara att dansa och sedan hångla med nån. Prata med någon gör man sällan ändå inte på krogen.

Uppta kontakt med gamla vänner. Eller med nya. Be om att käka en lunch vid nåt tillfälle. Ta en bärs på olearys och kolla nån match.

Ta en promenad runt stockholm med någon.
Citera
2024-05-11, 22:10
Medlem
Eller jobba och träffa kollegor på jobbet. Enda anledningen att ha vänner i huvudtaget är att snacka skit med dom över några bärs och förhoppningsvis har de några roliga stories att kläcka.
Citera
2024-05-11, 22:17
Medlem
Citat:

Några förslag?

Det finns ju en massa grupper på facebook appar där folk som vill träffas kan hänga med på spontanfika vad dom apparna heter vet jag inte..
Citera
2024-05-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Förslaget är att du ska ta chansen när du fortfarande är relativt ung att köpa ett gymkort och börja träna ordentligt och fokusera på att inte slösa iväg ditt testosteron på Porr. Du kommer innan sommaren är slut ha hittat en tjej om du bara fokuserar på dig själv och att träna. Det löser sig för det automatiska sakerna aktiveras när du inte tittar på porr och tränar.

Vikket jävla skitsnack jag gymmar hela tiden händer inte ett skit. Prata med kvinnor är nog en bättre ide.
Citera
2024-05-11, 22:20
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:

Några förslag?

Snart ska Svenska lag ut i europa och spela kvalspel till olika cuper. Boka en resa då med valfritt lag och köp dig en matchtröja. Oavsett lag så kommer du bli väl bemött och få dig några trevliga dagar och även nya vänner om du visar lite social skills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in