2025-11-07, 17:37
Medlem
Går väl åt en halv miljon back denna vecka kan det stämma ?Föra veckan var han så upphetsad så vecko redovisning kom extremt tidig .Jag gissar att han denna vecka inte har någon lust att redovisa alls ..Jag gissar söndag natt typ🙄 Högst troligt kommer det ut ett par tre skit vidios på gratis kanalerna då han är desperat efter nya medlemmar o fler reklamintäkter. Kul att hexatronic går ner analytikern älskar ju det så jag tror vi alla glädjer oss med honom .Stort Grattis du verkar få som du vill 😁😄😀
Citera
2025-11-07, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
Detta. Att vara så belånad som han är när risken för en kraftig pull back blir större för varje dag. Det behöver inte ens vara en kris eller dyl..20% nedgång för index skulle slakta honom totalt, att han desutom sitter i hexatronic och andra mindre bolag gör inte saken bättre

Någon är väldigt mycket minus denna veckan, fy tusan, att man överbelånar sig när börsen är ATH, maken på dumhet, han måste avsky att ha pengar på sitt aktiekonto.
Själv sitter man lugnt och shoppar på fallande usabörser idag med färska kulor. Den känslan får inte herr AA uppleva.
Tänk om man lyssnade på alla i denna tråden och använde stopploss, då hade han haft miljoner på kontot.
Senast redigerad av analfapeten 2025-11-07 kl. 17:41.
Citera
2025-11-07, 17:44
Medlem
RobertSmiths avatar
Just nu ca 23% i cash/räntefonder - tog ett litet bett i Mini Short NIVIDA i onsdags (hävstång 2.5) just nu ish +28%

Att AA fortsätter att öka i fallande knivar är patetiskt. All 'vet' att när man man får 'spike' i antal ägare på Avanza och i synnerhet i kombo med en spike i andel blankade aktier så har man passerat toppen
t.ex. Hexatronic, Zinzino m.fl. - Dessa grafer måste man ha koll på - Dels för att undvika att följa ett 'sekt' beteende och för att veta när man ska gå Short.

Vilket blir nästa bolag som AA 'investerar' i - läs haft 'ögona på' Intellego?
Senast redigerad av RobertSmith 2025-11-07 kl. 17:49.
Citera
2025-11-07, 18:23
Medlem
AMD -5% nu.
Blir en svettig helg i bastun.
Citera
2025-11-07, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSmith

Vilket blir nästa bolag som AA 'investerar' i - läs haft 'ögona på' Intellego?

Han köpte ju en liten post Zinzino igår. Det verkar vara skit på riktigt.
Citera
2025-11-07, 19:08
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Denne man är synnerligen märklig. Pratar väldigt konstigt, och verkar på något sätt oerhört medveten om kritiken han får, och dubblar därför ner på allt detta. Ungefär som han vill "retas".

Sen pratar han om sig själv i tredje person, på sitt obehagligt långsamma släpiga sätt:

"Aktieanalytikern ÄLSKAR att låna pengar"
"Aktieanalytikern är en riktig ENTREPRENÖR, är du?"
"Aktieanalytikern vill gärna ha HUNDRATUSEN aktier i Hexatronic!"

Rubrikerna på hans senaste videos andas desperation
"Pengarna STRÖMMAR IN"
"Rekordmånad, plus 0.5 MILJONER"
"Pengarna VÄLLER IN i drivor"

Han påstår sig tjäna 50.000-100.000 kronor i månaden på sin Youtubekanal. Det måste vara enda kanalen i världshistorien med 5000 prenumeranter som skulle tjäna sådana belopp. De senaste videorna har 1500-2000 views per styck. Det borde max ge 1.5-2 dollar per video, om ens Youtube betalar in så små belopp. Gör han 15 video per månad så borde det bli max 300 kronors förtjänst.

Man får ändå ge honom att han äger nästan 0.4 promille av Hexatronic.
Senast redigerad av VitruvianskeMannen 2025-11-07 kl. 19:14.
Citera
2025-11-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Denne man är synnerligen märklig. Pratar väldigt konstigt, och verkar på något sätt oerhört medveten om kritiken han får, och dubblar därför ner på allt detta. Ungefär som han vill "retas".

Sen pratar han om sig själv i tredje person, på sitt obehagligt långsamma släpiga sätt:

"Aktieanalytikern ÄLSKAR att låna pengar"
"Aktieanalytikern är en riktig ENTREPRENÖR, är du?"
"Aktieanalytikern vill gärna ha HUNDRATUSEN aktier i Hexatronic!"

Rubrikerna på hans senaste videos andas desperation
"Pengarna STRÖMMAR IN"
"Rekordmånad, plus 0.5 MILJONER"
"Pengarna VÄLLER IN i drivor"

Han påstår sig tjäna 50.000-100.000 kronor i månaden på sin Youtubekanal. Det måste vara enda kanalen i världshistorien med 5000 prenumeranter som skulle tjäna sådana belopp. De senaste videorna har 1500-2000 views per styck. Det borde max ge 1.5-2 dollar per video, om ens Youtube betalar in så små belopp. Gör han 15 video per månad så borde det bli max 300 kronors förtjänst.

Man får ändå ge honom att han äger nästan 0.4 promille av Hexatronic.

Han har 450-500 medlemmar som betalar 99kr / månad via Youtube el Patreon som är den stora delen av intäkterna. Dock vill jag minnas att han inte ligger så högt som du säger, men intäkterna är ständigt ökade.
Jag är klart imponerad att han lyckas dra in så stora summor på YT, han är speciell men han har gjort just det bra.
Citera
2025-11-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Han har 450-500 medlemmar som betalar 99kr / månad via Youtube el Patreon som är den stora delen av intäkterna. Dock vill jag minnas att han inte ligger så högt som du säger, men intäkterna är ständigt ökade.
Jag är klart imponerad att han lyckas dra in så stora summor på YT, han är speciell men han har gjort just det bra.

Ja det är ju det som räddat honom helt klart, även om han väldigt gärna vill fortsätta ge sken av att det är hans goda näsa för stockpicking
Har länge trott att antalet medlemmar skulle börja minska, men där fick jag gruvligt fel.
Kul att AA funnit nått som han finner meningsfullt, och som kan hålla honom ekonomiskt flytande.
Uppenbarligen finns det ett intresse för hans kanaler, även om jag personligen finner dom olidligt sega, tjatiga och intetsägande
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-11-07 kl. 19:49.
Citera
2025-11-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur

På patreon har han 150 betalande, på youtube vet jag inte. Men jag tror att när han väll får kasta in handduken så kommer de flesta att sluta betala. Jag utgår ifrån att de flesta betalar just för att de vill följa resan, och när den är slut så...

Men jag förstår inte hur man kan sitta och lyssna på den där självupptagna idioten, totslt verklighetsfrånvänd.
Citera
2025-11-07, 20:02
Medlem
Hans belåningsgrad känns helt orimlig. Det är 50% på Hexatronic som verkar vara hans klart största innehav. Är det SMS-lån?
Citera
2025-11-07, 21:16
Medlem
Kolonns avatar
AMD -7,3 % just nu.

Känns som början på slutet för den gode AA.
Citera
2025-11-07, 21:34
Medlem
RobertSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
AMD -7,3 % just nu.

Känns som början på slutet för den gode AA.
AA köper fler då resten av världen utom AA i Falkenberg missförtstått detta bolag o dessutom tro på det så mycket att AA är belånad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in