2024-05-10, 23:34
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sssiamesia
Unga flickor uppmanas rent av att inte tvätta sig, åtminstone inte i underlivet. Obegripligt, och det är klart att det stinker av ingrodda rester av urin, avföring, svett och annat sekret.

Det finns även trender mot hårtvätt, där man helst bara ska skölja håret i vinäger tex.

Har aldrig hört att någon ska tvätta sig i skrevet. Självklart ska tjejer tvätta sig på snippan och runt anus. Det enda jag har hör de inte ska är att använda stark tvål eller göra som i USA duscha inne i vagina.

Man kan tvätta håret med schampotvål men det blir ofta lite basiskt, det är därför man avslutar med utspätt äppelcidervinäger. Det blir helt lent.
Citera
2024-05-10, 23:36
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Asså,
Saknar ni grundläggande kunskaper i hygien?
Så jäkla äckligt när en går i butiker i centrum åh så stryker nån incel förbi åh sprider lukter som får en att kväljas.
Ni är f-n överallt. På tåget, klubben,, konserter klädbutiker så gör ni oss andra illa till mods.
Senast idag va ja i centrum åh så kom en åh gick förbi mig.
Jag är okej om de är nån alkis eller uteliggare, men ni vanliga unga män, va e ert problem? En ser ju på lång väg att ni varken gymmar eller jobbar så varför duschar ni inte
När det stinker så där mycket måste ni ju känna de själva.
Fy f-n va äckligt.
Blä på er
Vad är diskussionsunderlaget?
Citera
2024-05-10, 23:42
Medlem
zombie-nations avatar
Nu när det är varmt ute är det lätt att alltid ha en fräsch tisha, men kanske inte vit. Du svettas i den en dag och då slänger du den i hett vatten med milt tvättmedel, rör runt lite och låter den ligga. Sedan sköljer och hänger på balkongen. Då behöver du bara tre tröjor och du har ändå en ren tröja varje dag. Att tvätta så här lite kan kännas dumt, men det är inte en dålig vana om man inte har tröjor så man kan byta i tio dagar som är ungefär den tid man ibland måste vänta på tvättid. Om man inte har maskin. Häng på balkongen så blir det torrt och fräscht direkt. Har man på sommaren samma tröja två dagar så kan de stinka rejält.
Citera
2024-05-10, 23:47
Medlem
Giant Squids avatar
En del hänger inte upp sin handuk och torkar den ordentligt efter duschen. Sen använder de den alldeles för länge, den här funky mögeldoften överförs till hela dem
Fruktansvärt.
Citera
2024-05-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad är diskussionsunderlaget?

Hej rumpkorven.
Du kan alltid börja med att titta efter frågetecken i min ts.
Sen kan du ju brodera ut ditt svar me motfrågor, tex om jag tvättar mig före jag tar den i tvåan osv.
Citera
2024-05-10, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
En del hänger inte upp sin handuk och torkar den ordentligt efter duschen. Sen använder de den alldeles för länge, den här funky mögeldoften överförs till hela dem
Fruktansvärt.

Jag börjar ångra att jag skapade den här tråden.
Jag får ju för f-n upp bilder i huvudet
Citera
2024-05-11, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alepheron
Alkisar och uteliggare är snäppet värre anser jag. Luktar både svett, smuts, sprit, rök.
Unga killar är också äckliga men de slår inte lodisarna. Får alltid flytta mig när någon ur dessa kategorier sätter sig nära på bussen. Undrar om de själva är medvetna om hur vedervärdigt de luktar.

Nä men de har iaf oftast en legitim ursäkt och därför är jag okej me dom.
Citera
2024-05-11, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Men du använder väl inte samma T-shirt, kalsonger och strumpor? jag blir ledsen i såna fall. Du måtte väl ha ett ombyte minst.
Vill du ha en kram? Jag har druckit vin nu så känner mig sentimental.

Nej nej kalsonger, strumpor och tshirt byter jag varje dag såklart. Om jag ska nånstans...

Men tröja, hoodies, byxor, jackor tvättas jävligt sällan.

Du kan få krama mig ändå ☺

Citat:
Fruktansvärt.

hahah guiltyy. Men vafan bor man i lägenhet ska man boka tid och dra ned allt i tvättstuga osv. Orkar fan inte.
Citera
2024-05-11, 00:30
Medlem
RumpNietzsches avatar
Samma sak som du känner inombords när det drar förbi nån svettig inceltjockis och luktar halvrutten drunkningsdöd, känner jag när jag läser din stavning och meningsbyggnad i trådstarten.

Vi kanske helt enkelt får försöka acceptera varandras tillkortakommanden även om alla inte är helt perfekta i allt hela tiden.
Citera
2024-05-11, 04:27
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Fruktansvärt.
Låter rimligt! Det är ju inte svettet i sig som luktar utan de bakterier som finns på kroppen tillsammans med svett som orsakar "stanken" borde även få den effekten av en handuk full av bakterier?
Citera
2024-05-11, 06:03
Medlem
Pungsvings avatar
Svett och starkt parfymerad är lika obehagligt. Jag gick förbi några negrer som skulle ha bröllopsfoto i parken och negerfotografen hade dränkt sig så mycket i billig skit att jag höll på att få kväljningar och panik. Han trodde det var klass att inte stinka vanlig rövsvett. Detta var fan värre, totalt onaturligt och offensivt. Hans bilder ser säkert för jävliga ut också, med den smaken.
Citera
2024-05-11, 10:20
Medlem
Tycker ofta unga män luktar gott, framförallt invandrarkillar från vissa kulturer.

Ofta rena och välklippta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in