2024-10-27, 02:30
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
SH pucklade ju inte på eleven heller! Varför fick han inte veta från början att den stökige hade grav ADHD och var i behov av lågaffektivt bemötande? Då hade han ju kunnat vara förberedd!
Håller helt med dig!👍🏼
Dessutom är påståendet nästan skrattretande ifrån den som du citerar:
"Slår säkert sina barn känner igen typen."
Citera
2024-10-27, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Håller helt med dig!👍🏼
Dessutom är påståendet nästan skrattretande ifrån den som du citerar:
"Slår säkert sina barn känner igen typen."

Stackars Stefan Holm säger jag bara...han ville ju lära ut han....men det krävs ju ofta att lärarna är kombinationen lärare och barnpsykolog i ett nu för tiden....och att specialpedagoger, BUP, olika stödåtgärder är inkopplade.....
Citera
2024-10-28, 04:16
Avstängd
Kom namnet på ungjäveln fram? Hoppas idiotfamiljen fick många otrevliga anonyma samtal, så kanske han och hans sopiga föräldrar lär sig veta hut. Vilket jävla smuts. Jaha, det var skolan som anmälde? Då ska ansvariga där också släpas i gruset!
Senast redigerad av sweintoo 2024-10-28 kl. 04:26.
Citera
2024-10-28, 13:04
Medlem
SegerHelg88s avatar
På min tid kastades vi ut om vi störde- Han gjorde inget fel.
Citera
2024-10-28, 13:08
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HahahaJowe
Man får inte fysiskt hantera elever. Det finns andra pedagogiska verktyg att använda. Vikarie är ett av de svåraste jobben i skolan. Ledarskapet på skolan har helt fallerat om man tagit in en helt ny vikarie utan att talat om vad man får och inte får göra! När jag gick i skolan på 80-talet fick lärare inte heller röra elever.

Pedagogiska verktyg .... ibland behövs fysiskt ingripande för att stoppa något. Det är väl där felet ligger i sådana fall.
Är du insatt i detta? Jag är inte det men blir nyfiken. När anses det skäligt att fysiskt få ingripa? Hur långt ska det behöva gå?
Citera
2025-10-15, 11:40
Medlem
Eleverna blir antingen hjärntvättade hemma att hata icke-religiösa lärare eller så daltas de med dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in