Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Hur blir du när du dricker alkohol om du gör det? Får du liknande besvär då?
Benzo kallas torrsprit av en anledning. Om tabletten var äkta och du reagerar likadant på alkohol verkar det som du har nåt fysiskt fel. Men typ allt det du skriver pekar på att tabletten INTE var äkta och vad du fått i dig är ju helt omöjligt för anonyma okända människor på internet att besvara för dig.
Nä, jag reagerar inte alls på samma sätt med alkohol. Annars hade jag inte druckit så mycket alkohol under min livstid, det här är liksom min drog, det är det jag är van vid. Gamla Bettan. Man vet vad man får, men jag vill ju dra ner på drickandet också.
Konstigt nog så påminner de här symptomen om när jag prövade morfin för några år sedan. Jag prövade några enstaka morfintabletter (lagliga, men eftersom de inte var utskrivna åt mig så räknas det som illegalt bruk, nu när jag tänker på det. Glömde ta upp det) dvs spasmer i magen, obehag första timmarna, men ett visst välbehag efter nån timme eller två.
Jag gav tillbaka bensedine tabletterna till min polare idag. En ekonomisk förlust för mig eftersom jag köpte dem relativt dyrt av honom men det är uppenbart att antingen så är det fel på mig eller så är det fel på tabletterna, så varför ha kvar dom.