2024-05-08, 21:50
Medlem
2022-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Ok varfr skjuter man mot kvinnas bostad fr att hon har legat med en kriminell?

Lter lngskt
Fr att hon lmnat ut uppgifter om vilka som ska mrdas? r du trg?
Citera
2024-05-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-01-01
Fr att hon lmnat ut uppgifter om vilka som ska mrdas? r du trg?

Hahahaha och du tror p det?

Och skottlossningen idag var fr att skrmma henne d eller "fy p dig gr inte om det"
Citera
2024-05-08, 21:53
Medlem
2022-01-01s avatar
Citat:
Hahahaha och du tror p det?

Och skottlossningen idag var fr att skrmma henne d eller "fy p dig gr inte om det"
Ja enligt en klla hos polisen s verkar det s. Det verkar som att manliga poliser nu outar kvinnliga poliser p lpande band - mycket bra.

Nsta gng jag ser en svensk kvinna arbeta som polis eller hos rttsvsendet eller i en ambulans, s vet jag med 110% skerhet hur hon fick det jobbet och vilken funktion hon fyller. Och detta kommer frn polisen sjlv.
Citera
2024-05-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-01-01
Ja enligt en klla hos polisen s verkar det s. Det verkar som att manliga poliser nu outar kvinnliga poliser p lpande band - mycket bra.

Nsta gng jag ser en svensk kvinna arbeta som polis eller hos rttsvsendet eller i en ambulans, s vet jag med 110% skerhet hur hon fick det jobbet och vilken funktion hon fyller. Och detta kommer frn polisen sjlv.

Jo okey det r kanske s men fick reda p vilket hus det r nu .vad jag vet s r det absolut ingen som har kontakter med kriminella som bor dr men ja tiden fr utvisa vad som har hnt.. staffanstorp r litet och inom 2 dagar d vet man allt.
Citera
2024-05-08, 22:01
Medlem
Lilla Djurslvsvgen enligt lokal fb-grupp. Men jag vet inte om det r bekrftat. Om det stmmer r det inte inne i ett bostadsomrde, mer ute p landet.
Citera
2024-05-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocacolazee
Lilla Djurslvsvgen enligt lokal fb-grupp. Men jag vet inte om det r bekrftat. Om det stmmer r det inte inne i ett bostadsomrde, mer ute p landet.

Stmmer korrekt.
Citera
2024-05-08, 22:08
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Jo okey det r kanske s men fick reda p vilket hus det r nu .vad jag vet s r det absolut ingen som har kontakter med kriminella som bor dr men ja tiden fr utvisa vad som har hnt.. staffanstorp r litet och inom 2 dagar d vet man allt.

Nummer?
Citera
2024-05-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
r Staffanstorp en no-go-zone?

r sjlv uppvxt i Staffanstorp, bott dr i omgngar p senare och Staffanstorp ser ut att vara moderat kommun p ytan, dock kopplingar p mnga olika hll och sista ren stora kopplingar till gng och beslag av bde vapen och stora partier narkotika. Bara ska p fb fr se ngra av dom
Citera
2024-05-08, 22:41
Medlem
Ser ut som hus nr 34 trffats om man jmfr bilden p sydsvenskan.se med Google Street view.
Citera
2024-05-08, 22:57
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Egentligen tvrtom. En mindre kommun och ort som M styr. Det var de som ordnade gamla husvagnar p en tomt utanfr byn nr de var tvingade att ge invlvare bostad i tv r. Ligger ungefr mellan Lund och Malm.

Nu var det tv skjutglada kriminella familjebaserade ntverk i just Staffanstorp som var orsaken till att polisen 2011 startade det dr lilla registret som sprade ur.
Staffanstorp r inte s idylliskt som kommunstyrelsen frskt ge sken av.
Citera
2024-05-08, 23:00
Medlem
HA hade vl ngt tillhll just i det omrdet ?
Citera
2024-05-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokakamelen
HA hade vl ngt tillhll just i det omrdet ?
HA hller till i karp, nr HA startade i brjan av -90talet s hade dom klubben i djurslv men det r ca 30 r sen....

Det som hnt ikv har helt andra kopplingar..... Ex fr ngot r sen hitta polisen ett strre beslag sprngmne i omrdet av tottarp... ven haft kopplingar till stora narkotika beslag i Staffanstorp kommun sista ren, bara lsa hr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in