• 1
  • 2
2024-11-26, 15:46
Medlem
Tänkte lyfta den här tråden igen efter att haft appen en tag. jag skaffade den helt ovetande och trode att de var en vanlig dating app. Efter ett tag har jag insett att detta nån slags gateway till europeiska visum för tjejer från Asien.

Finns de nån likande app för tjejer från Östeuropa som alltså är gratis? Lite nyfiken på som skulle dyka upp då faktiskt
Citera
2024-11-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Tänkte lyfta den här tråden igen efter att haft appen en tag. jag skaffade den helt ovetande och trode att de var en vanlig dating app. Efter ett tag har jag insett att detta nån slags gateway till europeiska visum för tjejer från Asien.

Finns de nån likande app för tjejer från Östeuropa som alltså är gratis? Lite nyfiken på som skulle dyka upp då faktiskt

Varför inte bara ta Tinder eller någon av de andra dejtingapparna som låter dig ändra din position (i premium) och släppa ner dig själv mitt i Odessa? Då skulle du rimligen kunna få se hur många kontakter du får. Jag har provat både med olika länder i Afrika och Sydamerika. Plötsligt går du från ökenvandring till att bada i kvinnor som likear dig och vill chatta. En helt annorlunda verklighet kontra att försöka nå ut till svenska tjejer på nätet.
Citera
2024-11-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlingsplan
Varför inte bara ta Tinder eller någon av de andra dejtingapparna som låter dig ändra din position (i premium) och släppa ner dig själv mitt i Odessa? Då skulle du rimligen kunna få se hur många kontakter du får. Jag har provat både med olika länder i Afrika och Sydamerika. Plötsligt går du från ökenvandring till att bada i kvinnor som likear dig och vill chatta. En helt annorlunda verklighet kontra att försöka nå ut till svenska tjejer på nätet.

Jag fick ett par 1000 likes på appen jag nämner . Och alla typ 20. Kan inte låta bli att undra va man rent hypotetiskt skulle kunna hitta i Östeuropa 😁
Citera
2024-11-26, 20:11
Medlem
Jag gillar Tinder eftersom jag vill ha unga tjejer mellan 18 och 22. I verkligheten är de svårt att veta om dom är intresserade av män i min ålder. Men har man matchat på Tinder så vet man ju. Dock så är rätt glest mellan dom riktigt unga tjejerna. Framför att är de inte aktuellt med familj osv med dom här tjejerna (vilket jag börjat fundera kring). Då får man ta äldre.

Om man tar nån från utlandet där emot så finns de potential att få tag i nån som både vill ha barn och som är pur ung. Dock så gillar jag inte assister. Och funderar på vilja alternativ som finns. Helst vill man ju ha barn som ser europeiska ut.

Visst man kan använda travel funktionen i Tinder men de är bättre om för är till för tjejer vill träffa en svensk. Så de skulle va kul med nått som liknar okcupid med tjejer från typ Östeuropa.
Senast redigerad av Ki 2024-11-26 kl. 20:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in