2024-05-06, 21:23
Avslutad
Citat:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Charlotte_von_Essen Charlotte von Essen är en svensk friherrinna, jurist och ämbetsman. Hon är sedan den 1 oktober 2021 chef för Säkerhetspolisen (Säpo).
Jag ber om ursäkt till hennes make Ulrik men kan tyvärr inte bry mig om honom då jag just nu runkar till Charlotte von Essen. Hon är 60 år men petit och enligt mig sexig och uppeggande.
Hon ser mager ut och kunna ha en liten petit flicksnipa som man gärna hade sprutat på med skarpladdad kraftig kuk. Att hon vill leda Säpo med tillit är inget jag kan bry mig om.
Bild -> https://polistidningen.se/2021/10/hon-vill-leda-sapo-med-tillit/
Vad tycker ni, trumfar hennes smalhet och litenhet hennes gråa hår och ålder? Är hon sexig eller inte?
Citera
2024-05-06, 21:32
Bannlyst
Nej du, henne får du allt runka ensam till!
Citera
2024-05-06, 21:50
Medlem
Kapten-Kepss avatar
För helvete TS.

Värre fågelskrämma får man leta efter.

Kvällen är förstörd.
Citera
2024-05-06, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Auktion
Nej du, henne får du allt runka ensam till!
Att runka tillsammans med en annan man tackar jag bestämt nej till.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
För helvete TS.

Värre fågelskrämma får man leta efter.

Kvällen är förstörd.
Smaken är tydligen olika, kanske som tur är, men jag har svårt att se varför inte andra killar tycker att hon är söt och porrig. Hon står ju faktiskt där och ser ut som en liten tjej. Framstjärten och streckfittan är säkert mager och smal.

Vissa tycker fågelskrämma om vad andra tycker annat om. Jag klarar inte övervikt och vad som i daglig tal brukar kallas "former". Däremot är hög ålder inget problem.
Citera
2024-05-06, 21:59
Medlem
HBTKuks avatar
Vad fan..

Inte riktigt vad man förväntade sig av din vilseledande trådstart. Svaret är nej.
Citera
2024-05-06, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gepardy
Att runka tillsammans med en annan man tackar jag bestämt nej till.

Smaken är tydligen olika, kanske som tur är, men jag har svårt att se varför inte andra killar tycker att hon är söt och porrig. Hon står ju faktiskt där och ser ut som en liten tjej. Framstjärten och streckfittan är säkert mager och smal.

Vissa tycker fågelskrämma om vad andra tycker annat om. Jag klarar inte övervikt och vad som i daglig tal brukar kallas "former". Däremot är hög ålder inget problem.

Du har för fan ställt in siktet på en riktigt sliten rugguggla långt förbi klimakteriet, allt glidmedel i världen kan inte få det och glida i det där döende såret, du är skev!
Citera
2024-05-06, 22:02
Medlem
WeAreMotorheads avatar
Sök hjälp... snarast.
Citera
2024-05-06, 22:31
Medlem
kalkryggars avatar
Det kanske kan vara läge att du släpper ur dig hur många åldersringar du själv går och bär på när du frågar en sån här fråga som förmodligen normalt bara män som är 70+ håller med dig. kan finnas en å annan på 65+ också.

Men när du kommer ner till män i 60 års ålder och de tar sig en runk så är det nog sällan den här gamla damen vilar i deras synvilla.

Några generationer ner så ser vi henne som en farmor och vem fan fantiserar om farmor när vi runkar?
Citera
2024-05-06, 22:34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gepardy
Jag ber om ursäkt till hennes make Ulrik men kan tyvärr inte bry mig om honom då jag just nu runkar till Charlotte von Essen. Hon är 60 år men petit och enligt mig sexig och uppeggande.
Hon ser mager ut och kunna ha en liten petit flicksnipa som man gärna hade sprutat på med skarpladdad kraftig kuk. Att hon vill leda Säpo med tillit är inget jag kan bry mig om.
Bild -> https://polistidningen.se/2021/10/hon-vill-leda-sapo-med-tillit/
Vad tycker ni, trumfar hennes smalhet och litenhet hennes gråa hår och ålder? Är hon sexig eller inte?

Om hon tar av peruken så ser hon ju ut som en gammal gube..
Citera
2024-05-06, 22:37
Medlem
Nja du ts. Inte ful men lite väl gammal
Citera
2024-05-06, 22:40
Medlem
Herregud. Här trodde jag att jag skulle få se nån fräsch GILF man kunde fantisera om, så länkar du nåt skrynkligt jävla påslakan.

Huvva så mycket vidrigt.

Tack, nu är jag impotent för kvällen dessutom.
Senast redigerad av KG0017 2024-05-06 kl. 22:42.
Citera
2024-05-06, 23:28
Medlem
nej för i helvete ts
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem