2024-05-06, 06:59
Medlem
Det finns många gamla trådar om volvokortet, menar man då att man tankar på "tanka"? Nu kallar de den carpay I mobilen

Jag har alltid trott att det bara är en station för nya volvos, men såg att de faktiskt brukar vara billigast I min stad.
Försöker läsa om deras affärside men fattar inte, är de som alla andra? Målgrupp?

Med kortet får man 10 öre rabatt även på okq8
Står också att man får bonus på alla köp 0.5%, kan bara använda till tankningen

Är det lugnt att tanka där utan volvokort? Utan rabatt
Senast redigerad av usr1 2024-05-06 kl. 07:02.
Citera
2024-05-06, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Är det lugnt att tanka där utan volvokort?

Ja, jag tankar rätt ofta där, det är som vilken obemannad station som helst. Behövs inget särskilt kort.
Citera
2024-05-06, 11:24
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Det finns många gamla trådar om volvokortet, menar man då att man tankar på "tanka"? Nu kallar de den carpay I mobilen

Jag har alltid trott att det bara är en station för nya volvos, men såg att de faktiskt brukar vara billigast I min stad.
Försöker läsa om deras affärside men fattar inte, är de som alla andra? Målgrupp?

Kedjan ägs av volvohandlarföreningen som även äger hälften av carpay (andra hälften ägs av volvo cars). Men vem som helst kan tanka där och skaffa volvokort/carpay etc.
Citera
2024-05-06, 11:25
Medlem
Tankar där ibland och använder inget volvokort utan ett vanligt bankkort.
Citera
2024-05-06, 18:12
Medlem
Citat:

Ja bonusen är skit. Kan bara användas till tankning (i Tanka), tvättning (VolvoTvätt) eller i Volvobutiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in