Tar man många forum som ex familjeliv osv, dessa är som SVT, man är politiskt styrd, gå man in o skriver om saker som stör sosse agendan plockas det bort, ex jag brukar skriva där, jag får inte länka till Henrik Jönsson eller lägga in han, det raderas och jag får en varning.
Lite mindre sådant här på flash men vissa moderatorer här går ändå in o raderar för att stödja sin egna agenda. Har märkt det ofta även här, nästan så man kan lista ut vem som skriver under annat namn för att sedan komma in som moderator och radera det som stör deras egna agenda.
Familjeliv vet man vilka som skriver under annat namn än moderator, dessa har skrivit där i år tionden, men skriver du med dessa, framför ex Henrik, en massa fakta som motstrider sosse hållningen, ger dom dig en varning o rader allt man skrivit, behöver inte vara något konstigt heller bara fakta hur vissa beslut gjorts eller vad vissa beslut lett till.
Hade en tråd här på flash där jag förstod en var moderator, jag framförde fakta där personen försökte framföra en annan bild, men via fakta fanns inget försvar, sluta upp även där, moderator skriver jag har raderat en massa, när jag kollade vad som var raderat handlade det bara om fakta jag la fram, allt även med styrkt fakta var raderat. Fick inte heller någon varning trots att ca minst 40 inlägg var raderade från mig, tror hela tråden raderades via mitt namn, var nästan bara jag o mina inlägg som raderades, samt alla som svarat på dessa inlägg, fanns inga spår jag skrivit där.
Senast redigerad av hjorten16 2024-06-05 kl. 21:54.