• 9
  • 10
2024-05-03, 14:33
Medlem
Kedoxs avatar
"Om jag luktar illa är det pga magkatarr. Extremt bajsig!"
Citera
2024-05-03, 14:35
Medlem
Kedoxs avatar
"JAG var den som gav Micke hans magmys!"
Citera
2024-05-03, 15:41
Rädda en våtmark,Fista Greta!!!
Citera
2024-05-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeilKitler
Hej! I sommar så ska jag och några kompisar gå ihop och köpa T-shirts till varandra som vi måste använda en dag på en konsert och jag har noll idéer. Vi är runt 20-30 års åldern, är en tjej jag ska ge T-shirt till! Skulle vara kul med något riktigt pinsamt tryck eller text! Inget kan vara för brutalt heller
Så kom igen ge mig massa tips!

Du skall ha ”Ikväll får 107 svenskar gonorré”.

Given kult och ”inne” och uppseendeväckande.
Citera
2024-05-03, 17:24
Medlem
MadBalts avatar
En t-shirt med ett porträtt av Jan Emanuel. Pinsammare än så blir det inte.
Citera
2024-05-04, 01:00
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Framförallt om man är äldre man. Men det kan också vara så pinsamt att det blir hippt.
Vilket jag tror tanken är med många som medvetet bär en "pinsam" tröja förstår från början.
Jag brukade ha en "freeBritney" tröja på mig på fest hos hojklubbar. De flesta grottmänniskor där förstår nada,någon blev upprörd, vilket var hela syftet, provocerande
Men en grupp hajade hela grejen. Ett enkelt sätt att sålla bort ointressanta personer

Precis. Jag letade efter en Justin Bieber t-shirt för en tid sedan (I'm a belieber! ) men det visade sig vara svårt att hitta i vuxenstorlek, vilket nog var lika bra så här i efterhand. Nu i Dumpentider och så, så skulle det kunna ge helt andra associationer än vad som avsetts.
Citera
2024-05-04, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumanStew
Fuck you I drive a Volvo..

Hahaha den är högst upp på min topplista nu!
Citera
2024-05-04, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
En LHC tröja är sjukt pinsamt att ha på sig. Skulle hellre dö än att bli tagen för ett fan av det jävla så skitlaget. (Mera en diss av LHC en ett helt seriöst förslag men kan vara värt att överväga)

Mera on topic: Någonting som skulle vara pinsamt skulle vara att bära merch från någon riktig dålig artist typ Justin Bieber eller liknande, typ en turne tröja eller liknande som gör att personen som har den på sig ser ut som ett äkta fan. Den får inte se ironisk ut utan som att bäraren av tröjan är stolt över den

Jaa den idéen med Justin Bieber är ju jätte bra!! Tror vi sa inga lagtröjor eller något politiskt för de skulle bli för mycket tjafs
Senast redigerad av HeilKitler 2024-05-04 kl. 07:58.
Citera
2024-05-07, 00:10
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
F.B.I

I am a bomb technician, if you se me running, try to keep up.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in