• 8
  • 9
2024-09-20, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truth90
Haha ja men en väldigt trött "lite" för full karl kanske inte kan när tjejen vill, kanske till och med somnar men hon är på ändå. Tror inte det är särskilt ovanligt .

Skönt för familjen att han i Krylbo blev frikänd, nu kan familjen sålla bland de vänner eller före detta vänner som pratat illa om honom och familjen, och sen anmäla dessa personer!
I nöden prövas vännen.......
Det har hänt mig men hon var min fru som ville och jag var liiiite för trött och för många bärs. Hon sa att jag hade varit skittråkig och ingenting hjälpte .
Citera
2024-09-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truth90
Haha ja men en väldigt trött "lite" för full karl kanske inte kan när tjejen vill, kanske till och med somnar men hon är på ändå. Tror inte det är särskilt ovanligt .

Skönt för familjen att han i Krylbo blev frikänd, nu kan familjen sålla bland de vänner eller före detta vänner som pratat illa om honom och familjen, och sen anmäla dessa personer!
I nöden prövas vännen.......

Ja, vi kan ju hoppas att det är så, att han är helt oskyldig, och att det inte var så att det bara inte gick att hitta fällande bevisning.
Utan FUP har vi inte så mycket att spekulera i heller, så det är bara att gå vidare, för alla, en nystart i livet kanske?
Citera
2025-05-20, 13:52
Medlem
ekkers avatar
Hoppas namnet på äcklet kommer ut, någon jävel borde väl veta vem det är... Denna håla är ju bra liten ändå.
Citera
2025-05-20, 15:05
Medlem
ekkers avatar
Skrev i fel tråd såg jag nu, wtf.
Citera
2025-05-20, 15:45
Medlem
Tortellis avatar
Någon som vet om den här mannen kunde fortsätta att leva ett normalt liv i Avesta/krylbo? Det är fruktansvärt mycket skitprat om honom både under häktning och efter friande dom. Någon som vet eller har han blivit tvungen att flytta!!
Citera
2025-05-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Någon som vet om den här mannen kunde fortsätta att leva ett normalt liv i Avesta/krylbo? Det är fruktansvärt mycket skitprat om honom både under häktning och efter friande dom. Någon som vet eller har han blivit tvungen att flytta!!
Han bor kvar i Avesta.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in