Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-13, 10:48
Medlem
Matamatas avatar
Stämningsansökan
P3ter Lundqu1st
https://easyupload.io/v0ifkr
Citera
2024-08-13, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mile22
Det här är en helt oskyldig person som sitter häktad. Dom aktuella datumen är motbevisade. Aldrig dömd tidigare å är världens snällaste som aldrig skulle göra något som detta.

Konstigt att sperman på målsägandes lakan är från honom då? 😵‍💫
Tyvärr kan ”världens snällaste” vara en annan person på insidan…
Citera
2024-08-13, 16:49
Medlem
Jag noterade att barnet skrivs som NN 3, kan det betyda att det finns två barn till som blivit utsatta av honom?
Jag såg att det inte var han som är politiskt aktiv utan hans fru.
Citera
2024-08-13, 16:55
Medlem
Citat:
Det här är en helt oskyldig person som sitter häktad. Dom aktuella datumen är motbevisade. Aldrig dömd tidigare å är världens snällaste som aldrig skulle göra något som detta.

Ja, snälla och trevliga kan inte dras till barn 🙄 Idiot!
Citera
2024-08-13, 17:25
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmulanzzz
Jag noterade att barnet skrivs som NN 3, kan det betyda att det finns två barn till som blivit utsatta av honom?
Nej, NN3 kan vara person nummer 3 som de pratade med.
Citera
2024-08-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ja kan någon lägga ut namnet på mannen? Varför är det så tyst om detta, är det på grund av att det är en förtroendevald politiker och det ska tystas ner?
Inte samma.
Citera
2024-08-13, 21:36
Medlem
Citat:

Det är två olika idioter (FB) Dalapolitiker åtalas för våldtäkt mot barn (2024-07-12)
Citera
2024-08-13, 22:03
Medlem
Vet någon om det är samma snubbe som i länken som Marcus Oscarsson skriver om?

https://marcusoscarsson.se/just-nu-fasansfulla-uppgifter-fran-dalarna-har-pagatt-i-20-ar/
Citera
2024-08-13, 22:12
Medlem
Hollywoodfruns avatar
Är denne P*t*r L gift med en kvinna som börjar på J. Isåfall är hon bekant till mig...
Citera
2024-08-13, 22:14
Medlem
Citat:
Vet någon om det är samma snubbe som i länken som Marcus Oscarsson skriver om?

https://marcusoscarsson.se/just-nu-fasansfulla-uppgifter-fran-dalarna-har-pagatt-i-20-ar/

Nej det är inte samma. Gubben (som även är äldre) i artikeln häktades redan i januari, P*ter häktades i maj.
Citera
2024-08-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodfrun
Är denne P*t*r L gift med en kvinna som börjar på J. Isåfall är hon bekant till mig...

Ja precis han är gift med en J.
Citera
2024-08-13, 23:10
Citat:

Tror du att det står pedofil i pannan? En pedofil kan verka snäll, omtänksam och riktigt trevlig. Han är manipulativ men en spärr saknas i huvudet. De flesta döms inte då barnet inte vågar prata och sedan ska barnet bli trott på och så har vi det där med bevisen..

Låt allt ha sin gång och se hur det slutar. Om han döms så är han absolut inte världens snällaste utan något helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in