2006-08-13, 14:12
Bannlyst
Tjena.

Vore intressant och se vad snittet ligger på bland er FB:are. Det finns ett litet "spel" på länken:

http://www.typera.tk

Själv är jag ganska nöjd, jag snittade exakt 9.5 tecken/sekund (570) på uppsättningar och har något långsammare på orden.
Konstigt nog verkar folk ha lättare för ord, men tydligen inte jag.

Notera även "Dutch"-highscores. Den snubben som har 894.. omg.. Jag tror att hemligheten ligger bakom att han är programmerare med tangentbordet DVORAK, det ser ut såhär: http://blog.mgeek.de/uploads/image/20050715-dvorak-after-0000.jpg

Jag vill minnas, att jag läste i forumet, att det är en kvinnlig världsrekordhållare som klarat över 1000!!

Mål: 10 tecken/sekund (600), har enbart provat på laptop atm, men kan säkert nå det med ett logitech ultra-x keyboard.
Citera
2006-08-13, 14:22
Medlem
Biffens avatar
palla mannen, orkade inte ens göra klart det....
Citera
2006-08-13, 14:27
Medlem
Phillys avatar
Jag skriver inte jätte snabbt, men värst av allt skrev jag fel på 3/4 ord. Så det gick åt helvette.
Citera
2006-08-13, 14:53
Medlem
_killahs avatar
Blev tvungen o testa en gång.

Your score: 263 keys per minute ~ 52 words per minute

Mistakes: han(Han), skjutut(skjutit), Erik(Erik!), snöjhöljd(snöhöljd,), bäckern(bäcken,), förr,(förr.), välkomna(välkomna.), instruktioner(instruktioner.)
Citera
2006-08-13, 15:03
Bannlyst
DatanördsVM?
Citera
2006-08-13, 15:19
Bannlyst
det går ju inte göra såhär tidigt på morgonen och det är ju så jobbigt för det är ju så svåra ord och sen så skulle det ju va lättare om det var en mening istället för bara ord.
Citera
2006-08-13, 15:33
Medlem
plask_boys avatar
Satan vad man har tappat sedan man läste administration i skolan! Your score: 220 keys per minute!?! :thumbsdow Känner mej urkass
Citera
2006-08-13, 15:43
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
DatanördsVM?
Stick?
Citera
2006-08-13, 16:15
Medlem
Targenors avatar
Your score: 210 keys per minute ~ 42 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 64% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 36% have a lower or equal result.

Mistakes: styre(sture), belåning(glittret)

slant på y istället för u och missade helt det andra ordet
Citera
2006-08-13, 17:07
Bannlyst
Citat:
Game over
Your score: 199 keys per minute ~ 39 words per minute
Language/mode: se
Comparison: 69% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 31% have a lower or equal result.

You typed: Alla är inte eniga om att allt detta är något negativt, men det lär vi märka någon dag (om vi lever den dagen). Vidare satte jag affärens reklamkort kors och tvärs över korgen för det är en mycket välkänd affär. Verkligen? Den som har hand om förståndet ska också ha hand om visselpopan. När han hade stött i den med varje, eller vartannat för att vara exakt stavtag och drivit honom til vansinne, hade han stoppat ner den

Mistakes: visselpopan.(visselpipan.), exakt(exakt,), til(till)

Well done!

If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]

Citera
2006-08-13, 19:53
Medlem
TuXIs avatar
Kan skriva rätt fort, även utan att titta öht på t-bordet. Men, att skriva ord man aldrig annars skriver är lite svårare.
Citera
2006-08-13, 20:25
Medlem
DevilsGirls avatar
Citat:
Mitt resultat:
Your score: 151 keys per minute ~ 30 words per minute
Language/mode: se
Comparison: 85% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 15% have a lower or equal result.

You typed: Fru Längsäll sa: Det är ionte lönt att tacka honom Nedanför kullen sorlade en bäck över sand och kiselstenar på sin väg till sjön. Han åkte en lång bit med en fallfärdig buss. Hon såg med en djupare blick i Erlands ansikte. Kanadensisakn ropade på axlarna och slöt ögonen Plötsligt rätade han upp sig och ropade på svenska; Å, köäre gamle vän, min fars kusi

Mistakes: ionte(inte), honom(honom.), Kanadensisakn(Kanadensiskan), ropade(ryckte), ögonen(ögonen.), svenska;(svenska, köäre(käre)

Well done!

Ska testa igen om en stund...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här