2024-05-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad konstig du är. Nu kan jag ju inte räkna upp så många engelska politiker från andra världskriget men de kvinnliga politikerna i engelska parlamentet var nog precis lika emot Hitler som Churchill var, tror du inte det?

Kvinnor är enklare att manipulera, om man fogar över medlen(makt & pengar vanligen) att muta kvinnor för lojailtet så faller dom på en gång. Kvinnor har väldigt svårt att stå emot det som uppfattas som auktoritet.

För att inte falla för kortsiktiga resultat även om dom är positiva för en själv måste man basera sina resonemang på principer, kvinnor har inga såna och borde således aldrig komma på tal när det gäller beslutsfattande av mer komplex natur och betydande storlek.
Citera
2024-05-08, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Så du frågar mig? Så kvinnligt.
Ja, jag frågar dig om du tror att de kvinnliga politikerna i engelska parlamentet var mindre mot Hitler än vad Churchill var.
Citera
2024-05-08, 16:25
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, jag frågar dig om du tror att de kvinnliga politikerna i engelska parlamentet var mindre mot Hitler än vad Churchill var.
Det fanns inga kvinnliga politiker i det engelska parlamentet 1944. Din fråga är ren idioti.

Alla engelsmän och amerikanare var emot Hitler. Men de som gjorde något aktivt mot Hitler, t.ex riskerade sina liv, var 99% män. Jag föreslår att du nu tackar män för att Hitler gjorde självmord 1945.
Citera
2024-05-08, 16:27
Avslutad
Citat:
Det fanns inga kvinnliga politiker i det engelska parlamentet 1944. Din fråga är ren idioti.
Men ändå tror du att de inte var emot Hitler?
Citera
2024-05-08, 17:36
Avslutad
Citat:
Repris pga dåligt minne hos dig. Hitler BLEV inte värd vatten eftersom miljoner män var villiga att offra sina liv för att ta ner honom.

Hitler med anhang hann orsaka ca 50 miljoner människors död och lidande. Så vad tusan du menar med att att han inte "blev vatten värd" det vettetusan.

Miljontals män genom historien har hjälpt fram, stöttat och villigt offrat sina liv för dylika herrar genom hela människans historia.

Ni män måste lära er att tänka självständigt och inte blint följa psykopaterna. Ni måste börja tänka längre än vad era uppblåsta fåfängda egon räcker.
Senast redigerad av Jenny9 2024-05-08 kl. 17:48.
Citera
2024-05-08, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrovRakadKuk
Kvinnor är enklare att manipulera, om man fogar över medlen(makt & pengar vanligen) att muta kvinnor för lojailtet så faller dom på en gång. Kvinnor har väldigt svårt att stå emot det som uppfattas som auktoritet.

För att inte falla för kortsiktiga resultat även om dom är positiva för en själv måste man basera sina resonemang på principer, kvinnor har inga såna och borde således aldrig komma på tal när det gäller beslutsfattande av mer komplex natur och betydande storlek.

Byt ut ordet "kvinnor" till "män" så har du hela manligheten som i ett nötskal till punkt och pricka. Går inte att beskriva manligheten bättre än som du gjort här. Tummen upp.
Citera
2024-05-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Byt ut ordet "kvinnor" till "män" så har du hela manligheten som i ett nötskal till punkt och pricka. Går inte att beskriva manligheten bättre än som du gjort här. Tummen upp.

Du är ju ett lysande exempel på ett regimtroget troll som inte kan stå emot precis det jag skrev.
Citera
2024-05-08, 18:08
Avslutad
Citat:
Du är ju ett lysande exempel på ett regimtroget troll som inte kan stå emot precis det jag skrev.

Du är ett utmärkt exempel på ett skört manligt ego som inte klarar av att få sina lögner och projiceringar genomskådade.

Män äger inget de gör eller säger, allt är någon annans fel.
Citera
2024-05-08, 18:10
Medlem
Citat:
Du är ett utmärkt exempel på ett skört manligt ego som inte klarar av att få sina lögner och projiceringar genomskådade.

Män äger inget de gör eller säger, allt är någons annans fel.

Nu är det kvinnor som främst läcker information till klanmedlemmar och du försöker skylla på män, projicera mera i trollfabriken.
Citera
2024-05-08, 18:13
Avslutad
Citat:
Nu är det kvinnor som främst läcker information till klanmedlemmar och du försöker skylla på män, projicera mera i trollfabriken.

Ett fåtal kvinnor.

Långt ifrån alla kvinnor. Långt ifrån.

Alla män är våldtäktsmän med din skeva jävla logik.
Citera
2024-05-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ett fåtal kvinnor.

Långt ifrån alla kvinnor. Långt ifrån.

Alla män är våldtäktsmän med din skeva jävla logik.

Det här skrev jag så du är ohederlig(så klart): "Nu är det kvinnor som främst läcker information till klanmedlemmar och du försöker skylla på män, projicera mera i trollfabriken."

Främst kvinnor!
Citera
2024-05-08, 18:17
Avslutad
Citat:
Det här skrev jag så du är ohederlig(så klart): "Nu är det kvinnor som främst läcker information till klanmedlemmar och du försöker skylla på män, projicera mera i trollfabriken."

Främst kvinnor!

Såhär skrev du senila gamla gubbe:

"Kvinnor är enklare att manipulera, om man fogar över medlen(makt & pengar vanligen) att muta kvinnor för lojailtet så faller dom på en gång. Kvinnor har väldigt svårt att stå emot det som uppfattas som auktoritet.

För att inte falla för kortsiktiga resultat även om dom är positiva för en själv måste man basera sina resonemang på principer, kvinnor har inga såna och borde således aldrig komma på tal när det gäller beslutsfattande av mer komplex natur och betydande storlek."

Med ovanstående logik så är alla män våldtäktsmän och barnknullare.

Alla arméer, kriminella gäng, osv består till största delen män - så jag undrar förresten vem som är lättast att manipulera. Män har enormt svårt att stå emot auktoritet, mycket svårare än kvinnor.
Senast redigerad av Jenny9 2024-05-08 kl. 18:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in