Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 08:09
  #1
Medlem
-=Damian=-s avatar
https://www.hd.se/2024-04-28/dubbla-...-vid-storbrak/

Någon som vet vad som hände?

Trots att det är fotbollsmatch idag - men känns inte som det kan ha ett samband eftersom Östersund knappt lär ha huliganer nog till ett storbråk, samt att det upprättades 2 anmälningar om misshandel..

2 klaner som drabbat samman?
Citera
2024-04-28, 08:18
  #2
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
https://www.hd.se/2024-04-28/dubbla-...-vid-storbrak/

Någon som vet vad som hände?

Trots att det är fotbollsmatch idag - men känns inte som det kan ha ett samband eftersom Östersund knappt lär ha huliganer nog till ett storbråk, samt att det upprättades 2 anmälningar om misshandel..

2 klaner som drabbat samman?

Slåss väl om knarket. Kriminella
Citera
2024-04-28, 08:20
  #3
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Slåss väl om knarket. Kriminella

känns så ja, varit oroligt bland de kriminella leden i stan på sista tiden - men å andra sidan så brukar det packet använda bomber och pickadoller..?
Citera
2024-04-28, 10:18
  #4
Medlem
Ah, våren och sommaren på ingång, klanbråken likaså. Härligt!
Citera
2024-04-28, 12:54
  #5
Medlem
För en gångs skull tjuter inte min babbe-radar så högt. Att döma av vad Helsingborgs Dagblad skriver kan detta faktiskt ha varit ett vanligt fylle-slagsmål mellan etniska svenskar.
Citera
2024-04-28, 16:11
  #6
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
För en gångs skull tjuter inte min babbe-radar så högt. Att döma av vad Helsingborgs Dagblad skriver kan detta faktiskt ha varit ett vanligt fylle-slagsmål mellan etniska svenskar.

lite så min tanke också. men visst, man vet ju aldrig med dessa jävlarna. Hade det varit knivslagsmål hade man fattat direkt - men nu blev jag nyfiken på om det är något annat som ligger bakom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback